#%&=?@$

9. juni 2010


Resten af dagen kommer i ikke til at høre noget fra mig. Jeg har nemlig sovet længe efter noget af en aften igår – utroligt så meget sjov man kan have på en tirsdag?! Og ja, hvad kan jeg sige, nu er jeg igen flere timer bagud – men det kan jo være nogle af os ses til Cover/Cheap Monday om få timer!

7 Responses to “#%&=?@$”

  1. Sofie Says:

    meget inspirerende blog! Må man spørge om du læser eller arbejder? Virker som om du har uanede mængder af tid.. :)

  2. Henrik Says:

    Vil bare høre hvilke sange I har brugt i jeres 60’er film? Så der var en anden, der også havde spurgt under indlægget, men da du ikke har svaret, prøver jeg at spørge her.

  3. Maria. Says:

    Hej Gina, bare et hurtigt spørgsmål – tror du det er muligt at dele din side lidt mindre ned, for selv på det hurtigste netværk jeg er på så tager det riiiiiigtig lang tid at loade din side – mulighed??? :-)

    • ginajaqueline Says:

      altså, så der er færre indlæg på hver side? Flere der har problemer med det?

  4. Maria P Says:

    Jeg har abselut ingen problemer..??

  5. ginajaqueline Says:

    Jeg vil gerne lave det om, hvis det er et generelt problem. Dog har jeg aldrig stødt på det selv før – og synes det er fedt af bloggen er så lang, så man ikke konstant skal trykke “forrige side”

  6. Mette Says:

    Det tager en 10-15 sekunder for min mac at loade siden, og det kan godt være lidt irriterende, når man er utålmodig :)

    Hvis man er ny læser af din blog, er det en fordel, at bloggen er lang.
    Hvis man følger din blog fast, har man imidlertid ikke brug for, at bloggen er lang, fordi man er mest interesseret i de nye indlæg.

    Det er jo dit valg – jeg følger med uanset hvad :)

Skriv et svar

