Distortion var en fest – another 20

7. juni 2010


1: Fannie + smuk nelly sko, som jeg kunne kværke hende for.
2: Laura fra neonsignsofhappiness og Maria Palm
3: Alexander Marstrand
4: Mikkeline plus glædeligt gensyn.
5, 6: Min smukke barndomsveninde Veneda, der i øvrigt er en af mine yndlings modeller, også internationalt.
7, 8, 9: Tara og jeg.
10: Jeg elsker sort/hvid strømper!
11: Sylvester har den smukkeste taske.
12: Søde drenge!
13: Sofie forhelvede!!!
14: Sidsel var Flyvende.
15: De zøde, zjove og zkønno bloggere fra SUS! HURRA!
16: Niki i sin nye vildt seje T-shirt! Og lille mig, even in 13 cm’ers!
17: Stalking fra Lars’ franske altan på Købmagergade. Fiona fra spotding, og Elise fra Anywho. Er ekset med begge pigers stil.
18: Smukke Tara og smukke Alecsander.
19: Sidsel.
20: Mig.

4 Responses to “Distortion var en fest – another 20”

  1. SUS Says:

    Du kan selv være zød og zjov og skøn og………. zmuk!
    Og øhm, selvfølgelig står jeg med tre øl i hånden!

    //Katarzyna

  2. Mette Says:

    Veneda er SÅ smuk!

  3. Momo Says:

    Årh, smukke tara før avatar-indgrebet!

    <3

  4. Sophie Says:

    Hold da op.. Veneda er gudesmuk!

Skriv et svar

