Distortion Nørrebro

4. juni 2010


Her er 24 billeder fra igår! Flere billeder, samt billeder fra Distortion i indre by følger. Men ikke nu – jeg er nemlig 2 timer bagud, og jeg kan ikke lige få det til at hænge sammen at jeg om præcis 2 timer har været i bad, fundet midten af ingenting, rocker et nyt outfit og drikker velkomstdrinks.. Jeg er simpelthen så smadret, men tillykke med fødselsdagen Michel!

11 Responses to “Distortion Nørrebro”

  1. Christine Says:

    ladys. love the style!

  2. vakhshclub Says:

    Class photo!!!!!!!!!!!! Welcome here http://vakhshclub.wordpress.com/

  3. Alecsander Says:

    sødeste, sidste billede, er du sød at slette????!!!!

  4. J Says:

    PHOTOSHOP HEJ

  5. ginajaqueline Says:

    Tak!

    Alec – ;) its a yes musse
    J – underlig kommentar, naturligvis redigerer jeg mine billeder.

  6. J Says:

    Ja det bliver du da nødt til :O

  7. ginajaqueline Says:

    J – hahaha styr dig dog…

  8. ginajaqueline Says:

    Tyk – du vil nu blive blacklistet fra bloggen, og samtlige af dine kommentarer vil blive slettet, er død træt af dig
    GOD DAG

  9. Tara Says:

    Look gorgeous!


  10. NEJ ALEC !
    Det er et bevis på AMPM dance crew. Jeg hoster som sagt AMPM party på jazzhouse den 25/6 hvor alle dansere er på listen/har et podie til rådighed.

    Love Marstrand

    http://www.facebook.com/group.php?gid=118957281473156&ref=ts

    • ginajaqueline Says:

      Det sidste billede er ikke det sidste længere marstrand – det sidste er FAB

Skriv et svar

