Stilhed på bloggen

3. juni 2010


MIN UNDSKYLDNING ER DISTOOORTION…!

5 Responses to “Stilhed på bloggen”

  1. gertrud Says:

    Hej Gina.
    Det ser da ud til at du hygger dig disse dage til Distortion.

    Nu er vi vidst mange, der gerne snart vil vide, hvor du får alle disse penge fra. Er det noget du muligvis kunne finde på at fortælle lidt om? Måske idéer til mig selv. Der er så meget tøj jeg gerne vil have, men har bare ikke råd. øv!

    knus Gertrud

  2. Linda Says:

    FEDT billede !! :-)

    /Linda

  3. Sofie B Says:

    Det kan jeg godt forstå!!! ;)

  4. heroine Says:

    I luuuv that picture <3
    Du er smukkest!
    God Distortion!

  5. Mille Says:

    Sådan nogle spørgsmål kan gøre mig så vred Gertrud! Hvad rager det dig, og hvis Gina har lyst, fortæller hun det, og hvis ikke, gør hun ikke.

Skriv et svar

