En aften der egentlig var gået i glemmebogen.

2. juni 2010


Fannie smed lige nogle billeder op på facebook som hun har taget med sin nye mobiltelefon (haha, jeg er vildt sjov……)
Dem skal vi lige tale om kære læsere! Da der var sne over det hele og jeg boede i et lille skævt skod-hus inde i byen, der på trods af mange ting havde sin charme var vi ude og drikke os fulde. Jeg var imidlertidigt taget hjem og gik glip af alt det sjove – men hen på morgenen kom Nikita og Fannie væltende med at juletræ og gav mig juice – med tequila i. Sikke en overraskelse. Og så havde de i øvrigt klippet Nikita halvskadet, det var på mode! “Lad os være nøgne!” Hold kæft hvor jeg elsker dem for det!
Mere af det!

7 Responses to “En aften der egentlig var gået i glemmebogen.”

  1. nanna Says:

    hvor er det sygt så slidte dig og dine veninder er.. i ligner jo narkoludere!

  2. sofie Says:

    hvor er det sygt så slidte dig og dine veninder er.. i ligner jo narkoludere!

  3. Camilla R. M. Says:

    Til kommentar nr. 1 + 2

    Her kommer et lille tip; Hvis man gerne vil smide spydige kommentarer, men ikke tør stå ved sig selv og sin person, og derfor udgiver sig for at være flere forskellige med forskellige navne, så husk lige at skriv noget forskelligt i kommentarene. :-)

    Det andet er for åbenlyst og ynkeligt.

    Du kunne selvfølgelig også være én og samme person, Nanna-Sofie, måske? ;-)

  4. Camilla R. M. Says:

    Til kommentar nr. 4

    Jeg synes det er ærgeligt når et menneske som dig saver andre ned – på den mest ynkelige og respektløse måde som overhovedet muligt. Det er fandeme ikke kønt.

    Det er fair at kritisere, men det skal være konstruktivt og med indhold. Hvem fanden gider høre på det dér som ikke er andet end mundlort? Har du et problem med et menneske eller en kritik – så sig det, men gør det dog for helvede på en måde, du kan stå ved og finde ud af.

    Hvis du synes, det dér er vejen frem, hvorfor så ikke stå ved sig selv? Skrive dit navn? Du skriver forskellige navne – hvad fanden er formålet? Er der noget konstruktivt eller modent i dét?

    Jeg kender ikke Gina, men jeg læser hendes blog fast. Jeg er ikke ude på at forsvare hende, overhovedet, men det, du gør er simpelthen for lavt. Hold da kæft.

    – Camilla – 16 år! ;-)

  5. Nanna Says:

    Hey Gina!
    Dig og dine veninder er simpelthen så rå og gudesmukke!
    Er helt fortabt i det bamsehoved dér! Hvor i alverden har i skaffet sådan et? :-)

  6. Cathrine Says:

    ad hvor er du smuk :-)
    hvor er den flotte body fra?

  7. Nikita Says:

    nanna-sofie. undskyld mig? har du ingen moral, du skal kraftedeme ikke kalde mig slidt og en narkoluder!

    Lad være med at have så ondt i røven over dit liv er så fucking nedern at du bruger din fritid på at skrive lort om andre folk, bare fordi du er jalous. Håber virkelig du har det skidt med dig selv!

    jeg forstår det er en blog, men tænk lige før du skriver.

Skriv et svar

