Late night dinner

1. juni 2010


Sidsel kom fordi her til aften og var med til at indvide mit spisebord! Jeg lavede avokado med rejer og gratineret brocoli med smeltet blåskimmel ost, gratineret kartoffel, oksekød med masser korianter og stegte tomater.

Min nat har jeg sat af til røg(else), analysering af pink floyd tekster, stearinlys og rent smukt sengetøj fra H&M(tak!) når den tid kommer.
Imorgen har jeg deadline for Wanted, og jeg mangler stadig nogle billeder, og de skal i hus. For random med streetstyle billeder måske, så hellere Nikita med bare bryster alligevel..!

2 Responses to “Late night dinner”

  1. Cæcilie Says:

    Burde du ikke være kok?
    Det ser bare totalt lækkert ud!

  2. Nikita Says:

    jaaaaaaa. bryster <3

Skriv et svar

