hmm

1. juni 2010


Jeg var tilfældigt efter lang pause inde på en af mine gamle yndlingsblogs, som jeg har skrevet om her. I sin tid var jeg jo fascineret af at hun imiterede Edie Sedgwick, og her går jeg og drømmer om en ED paryk, men jeg kunne ikke lade være med at blive en smule forarget over dette billede hun lige har postet. Hvornår er iscenesættelsen for meget? Er det for naivt og stupidt, eller er det genialt og “art”……
Haha, ej jeg synes sgu det er for meget, ret desperat og bizart.

16 Responses to “hmm”

  1. pernilles Says:

    Jeg vil give dig helt ret. Bizart er det helt rigtige ordvalg i denne situation og måske også et ?

    Forresten en rigtig cool blog du har !

  2. Tyk Says:

    Hvad synes du så om dig selv?

  3. line Says:

    usmageligt, provokerende, “Se-mig agtigt” (LÆS: bogstaveligtalt!).

  4. Karoline Says:

    @tyk – hvordan kan du overhovedet sammenligne Ginas blog med en blog hvor indehaveren viser sit eget SKRÆV?
    Gina er vovet, men ikke bizar. Og så er hun lidt mere classy, vil jeg mene!

  5. Ida T Says:

    Sorry, men jeg synes helt sikkert at det er mere classy at vise sin måtte frem for at vise sig selv med en stor joint..

  6. Marie joost Says:

    jeg er fakstisk helt mundlam. Synes faktisk det er helt vild.

    @tyk – kan slet ikke se hvad det her billede har med gina og gøre? Det kan da slet ikke samlignes?
    Gina er ekstrem ingen tvivl om det, men hun gør det på en fin måde. Det her er som gina siger bare bizart.

  7. Tyk Says:

    Jep piger. Lad os hylde dovenskab og hash .

  8. Amalie Says:

    Altså, alene i kraft af at nogen goder at snakke om det og føler sig provokeret, ikke pga. motiv, men fordi selviscenesættelsen provokerer er det vel kunst. Ligesom lort på dåse. For 40 år siden ville det ha’ været provokerende af andre årsager, vi har jo alle set det der var værre.

  9. Karoline Says:

    Ida T – sådan ser man vel forskelligt på det..

  10. pirrendeondskab Says:

    Kan vist ikke blive forarget over den slags billeder, men er også en mand.

    Synes der er så meget andet i verden, som er mere forargeligt en en fladtrykt dusk :)

  11. Hannah Says:

    pirrendeondskab – Ha ha :-D

  12. maria Says:

    Må give Amalie ret, når folk bliver så oprevet over noget, er det vel kunst?! ville jeg mene. Om det så er usmageligt eller hvad det er, er en hel anden snak..

  13. Simone C. Petersen Says:

    Hvis man bliver forarget over noget så uskyldigt som en utrimmet vagina med naturlig pubesvækst, så kunne det være, at man skulle tage tidsmaskinen tilbage til 1800-tallet.

    Og skulle det være “bizart” at noget så uskyldigt som en solid kratbusk af krøllet skrævhår toner frem på skærmen? Nej, for satan! Styr jeres bonerthed!

    Om personen bag fotoet er selviscenesættende? Muligvis! Men ikke mere end indehaveren af denne blog, der plastrer sine indlæg til med fotos af sig selv i forskellige positurer med og uden bodystocking.

    • ginajaqueline Says:

      Har ikke nævnt et ondt ord om naturlig kropsbehåring, din kommentar er ret ude af kontekst.

  14. maja Says:

    jeg synes det er smukt og ærligt

  15. Mette Says:

    Det er jo ikke fordi Gina viser det ene joint billede efter det andet.. Og hvis hashen er en del af hendes hverdag hvorfor må hun så ikke ha en i hånden på billedet? Jeg syntes at det er fint hun står ved at hun ryger. Tilgengæld syntes jeg virkelig at det er usmageligt at lægge et billede ud af sine kønsdele..

Skriv et svar

