Hey guys

31. maj 2010


Billedet er fra igår hvor jeg drak cocktails hele natten i godt selskab. Idag er en praktisk dag. Har lavet kedelige ting og gjort rent, og nu skal jeg sortere min makeup og samle mine nye møbler.. Pisse nederen, hi hi.

9 Responses to “Hey guys”

  1. Negar Latifi Says:

    nice cardigan! Hvor er den fra?

    http://considerant.wordpress.com/

  2. Luna Says:

    det er da en blazer ;-) ! – og du ser skøn ud gina

  3. marie stella Says:

    hvor er du bare yndig her, gina. meget smuk og alfeagtig.

  4. Negar Latifi Says:

    ups mente selvfølgelig blazer!

  5. nannaa Says:

    Du ser yndig ud!

  6. Anne Says:

    Ja hold da op, livet er hårdt hva’ ;)
    .. Og så er der dem der har fuldtidsarbejde, eller deltidsarbejde OG studere på Uni………….

    Åh ja, livet er hårdt når man har råd til at købe sig til materiel lykke, uden at fortage sig en skid.

    Luksuslegeme.

  7. Louise Says:

    – Du ska ikk bilde mig ind at du ikk oss selv synes det er nederen at rydde op og samle møbler.. Kom over din egen elendighed. Det er oss sjovt at der bar er ingen der fatter Gina’s humor. Det er jo ikke fordi hun mener det dødsensalvorligt når hun skriver at det er pisse nederen.

  8. ginajaqueline Says:

    Louise – HØRT

    Blazeren har jeg købt af Katrine Krøjby, og tak skal i have <3

  9. Anne Says:

    Uhhh

Skriv et svar

