Bliv inspireret af mine venner. I

30. maj 2010



1: Kerstin og Fannie
2: Alecsander
3: Angelica tv.
4: Nicklas Due
5, 6: Sylvester th.
7: Alexander Marstrand
8, 9: Tara
10: Julie og Julier
11: Linus, Alecsander og jeg
12: Maria Palm
13: Charlotte Staunsbæk

18 Responses to “Bliv inspireret af mine venner. I”

  1. Sarah Says:

    Fortryllende billeder. (: Og sikke smukke venner.

  2. Julier Says:

    Hej hvor er du bare en sød skatter !

  3. sandra Says:

    Billedet nummer 9. er da ikke tara??!!!

  4. Ditte Says:

    Nr. 9 er FUCKING FANTASTISK !!

  5. I Says:

    Nr. 9, kan da umuligt være en af dine venner…

  6. Maria Says:

    Jeg kender tara og det er ikke tara på billede nummer 9.. hvor er du dog underlig

  7. ginajaqueline Says:

    Haha, det er da Tara!!

  8. Maria Says:

    Gina Jaqueline Alfe Guldlok hun ligner dig. meget.
    March 15 at 2:27pm · Report – hvem er det her? hun ligner dig virkelig, men har en blanding mellem din og trines mund!
    Det har du skrevet til hende, da hun havde det som profil billede!

    Jeg har kendt tara i mange år, jeg ved skam godt hvordan hun ser ud!!
    igen flovt for dig.. hvor underligt du altid skal lyve så meget

  9. Tara Says:

    Skræmmende…

  10. ginajaqueline Says:

    Maria, søde stalker – hvem er du – vi undrer os stadig!!!
    Hvorfor jeg altid skal lyve så meget? Mig bekendt kender jeg ingen af Taras barndomsveninder, og da ingen der hedder Maria. Slap nu helt af, du kender jo ikke forhistorien til billedet – netop fordi du ikke kender os!

    Det er det Tara! Om ikke andet, er det ihvertfald Tara nu.

  11. ginajaqueline Says:

    “da hun havde det som profil billede!” Jeg går ud fra at du mener på facebook – anyways, burde du ikke leve dit eget liv, i stedet for vores, nu hvor du ikke har set Tara siden hun var 3, og ikke kender mig – det er dig der burde føle dig dybt pinlig, set i et større perspektiv. Og lige for at der ikke er nogle misforståelser – “løgneren” må jo så være der selv (her tænker jeg på falsk e-mail adresse og navn)

    hihi

  12. Maria Says:

    Det er mig en gåde hvorfor du altid skal lyve så meget!! Som sagt kender jeg tara og jeg kender skam godt historien bag dette billede, som du også kan se i ovennævnte besked..

    Lad os nu bare stoppe den her, det er ikke mig som lyver og jo jeg kender tara!

  13. ginajaqueline Says:

    Jeg har jo talt med Tara gennem hele dette forløb, hvis du kender Tara hvorfor er hun så i syv sind mht. hvem i al verden du er?

    Hold nu din mund, du skal ikke bryde dig om at påstå at jeg lyver. Du kan da roligt sige at vi bare skal stoppe den her, det er jo ikke mig der stalker mig ind på din blog og forpester den!

  14. Julie hall Says:

    Men kæreste gina skat, det er jo ikke tara på billedet??

  15. Tara Says:

    Friends of Tara Kim

    Everyone
    Browse
    8 results for: maria

    Maria Diallo
    Maria Bardino Jørgensen
    Maria Franciska Dietl Løkken
    Tara Maria Prendergast
    Maria Tina Petersen
    Maria-Christina Frances Binau-Hansen
    Thea Maria Markussen
    Marianne Petersen
    Zahles Gymnasieskole

    enlighten me?

  16. ginajaqueline Says:

    Ej okay, det bliver for absurd nu hvor Julie blander sig – hvem Maria er her tale om?!
    I øvrigt har jeg jo også indirekte sagt at det ikke er hende.
    “det er i hvert fald Tara nu”
    Tara og jeg har et psykotisk forhold til billedet, som ligner Tara på en prik, så lad os dog forhelvede have den glæde Maria..
    Haha, ej helt ærligt kunne det bare være skønt med lidt flere mennesker der mestrede fænomenet humor.

  17. ginajaqueline Says:

    What is reality anyway <3

  18. Tyk Says:

    Pinligt gina

Skriv et svar

