I want Gemma back!

29. maj 2010


8 Responses to “I want Gemma back!”

  1. S Says:

    Er du gal hvor dine læber minder meget om hendes eller omvendt om nu vil ;-) hi hi

  2. Sarah Says:

    Er billede nr. 2 ikke Sasha Pivovara? Eller hva hun hedder. De minder lidt om hinanden, only Gemma is cuter. Total doll face. (;

  3. ginajaqueline Says:

    JO!! jeg sad også og stirede mig blind fordi jeg var sikker på der var noget galt med det billede! :-D enig!

  4. Julia Says:

    Hun er det smukkeste jeg nogensinde har set.

  5. emma Says:

    er SÅ enig, Gina. Gemma har i mange år været min yndlingsmodel, og er det stadig. hun er fantastisk.

  6. Louise Says:

    Er du sindssyg billede 1 og 4 ligner dig virkelig meget!

  7. Amalie Says:

    Billede 6 ligner dig VANVITTIG meget

  8. ginajaqueline Says:

    HOLD DA OP, JEG BLIVER HELT GENERT

Skriv et svar

