Gårsdagens outfit.

27. maj 2010


18 Responses to “Gårsdagens outfit.”

  1. Tilde Says:

    Hvis jeg skal være ærlig, så ligner du et fortidslevn… Synes det er fint at skille sig ud i mængden, men synes også det kan blive for vulgært… Og læbestiften gør intet godt for dig… Sorry to say..


  2. Jeg synes, du er smuk :-)

  3. Amalie Says:

    Gud hvor er det vovet. Du rocker Gina!

    //Amalie

  4. mia Says:

    Du ligner lidt en luder..

  5. S! Says:

    Jeg er helt uenig med Tilde – Jeg syntes tværtimod, at den mørke “rouge noir”-læbestift klæder dig og dine læber sindsygt godt – dine læber er noget nær perfektion på billede nr. 1 – du er jo bare for smuk – og det er indiskutabelt!

  6. isabella Says:

    virkelig flot! perfektion!

  7. ginajaqueline Says:

    Tilde – det tager jeg som et kompliment.
    mia – så har du ikke forstået noget :-):-):-)
    I andre – hvorfor er i så søde???

  8. hejjj Says:

    Hvor er dine sko fra???? :) de monster fede

  9. E Says:

    Du ligner en million.. Har så stor respekt for at du tør at slå dig løs på den måde (mhs til tøjet) du er virkelig lækker!

  10. Eva Says:

    For nice overdels-ting. Hvad er det`En top, en kjole, det er der ingen der ved.. Meget modigt. Hvis jeg skulle gå med sådan én ville jeg KONSTANT bekymre mig for om de dér blomsterting sad de rigtige steder.


  11. Det første billede er ubeskriveligt!

  12. Pernille Says:

    love love love your boobs in that shirt! Lookin’ fine!

  13. xx Says:

    hvor er skoene fra?

  14. ginajaqueline Says:

    1000 tak(!)

    Det er en top og den er fra day birger et mikkelsen, mine træsko er vintage.

    :-)

  15. Julier Says:

    du er smuk min skat

  16. Maria Says:

    Hvor gør du dit vintageshopperi? For eksempel med de her sko :D

  17. Helle Says:

    Du er for sej.. og virkelig smuk. Ja, det er våget, men er det ikke også det mode går ud på. Tage det til det næste skridt, er altid det fede…
    Jeg ville egentlig også gerne vide, hvor du køber dit 2ndhand tøj. Blusen er total fed. Hvor er den fra?

  18. ginajaqueline Says:

    Tak(!) Det er en top og den er fra day birger et mikkelsen, mine træsko er vintage.

Skriv et svar

