Der er sket noget ret sejt!

21. maj 2010


Jeg kan ikke fortælle om det nu, men jeg kan sige så meget, at det bliver sååå fedt, “og jeg er jo ikke engang fotograf!” Kodeordet er magasin! Jeg er på vej ud og spise, blogger fra min iPhone, very cute!

4 Responses to “Der er sket noget ret sejt!”

  1. 1 Says:

    Hej gina Girl. Må vi snart få et indlæg om den skole du vil gå på ?
    God aften!!

  2. alvilda Says:

    Hej smukke alfe.

    Jeg har lige set dig sidde og spise ude foran en restaurant på istedgade. Kom til at stirre lidt, hihi. Du er så smuk!

  3. ewfwsf Says:

    Glæder mig til at høre hvad der er for noget med magasin :)

  4. Julier Says:

    SPÆNDENDE MISSER!!!! :D

Skriv et svar

