Gæsteblogging fra Paris.

20. maj 2010


Mine to veninder Fannie og Laura er taget til Paris idag. Fannie kender Paris som sin egen bukselomme og er fransk, og både Laura og Fannie har exceptionel god smag og stil, så jeg tænker at det bliver interessant at få prøvet gæsteblogger konceptet af. Så i den nærmeste fremtid vil i få et par indlæg fra det franske. Jeg glæder mig til at se hvad pigerne finder på, også fordi at vores fælles veninde Mikkeline og jeg skal sammen til Paris engang i løbet af sommeren.

I må meget gerne komme med lidt respons mht. om gæsteblogging er noget for jer, når tiden er ind. Enjoy.

2 Responses to “Gæsteblogging fra Paris.”

  1. Signe Says:

    Rigtigt god ide! Glæder mig til indlægg fra Paris, skal nemlig også snart selv derovre :)

  2. jen Says:

    lyder godt med noget franks mode.. :)

Skriv et svar

