Dinner for one

18. maj 2010


tidligere. nu: oliven og ost. som i blåskimmel gedeost. mmm. det værste er at jeg kommer til at tabe mig af min nye skæve passion for mad. rigtig god mad. Hvorfor er en hemmelighed. Kunne virkelig godt drikke et glas rødvin.

3 Responses to “Dinner for one”

  1. Isabel Says:

    Det er sgu da klart når du kun spiser en forret hele dagen og i øvrigt kalder det for “dinner?”

    anorexic bitch

    haha

  2. Mary J. Says:

    Det ser super lækkert ud, har du set lavet det eller er det ude?

    Mad er det bedste. Men man skal have respekt overfor det, men det viser du jo også at du har mellem linjerne om man så må sige.

    God dag

    /M

  3. mia Says:

    Ser godt ud:)

    Men noget jeg ikke forstår er, og nu har jeg fulgt din blok meget længe, at du lige så længe har talt om at komme ned i vægt, men jeg, og det er ingen kritik!!!!, kan bare ikke se nogen forskel fra dengang, midt i mellem, og nu? Måske bærer du dig forkert ad…
    Og må hellere sige det igen, det er INGEN kritk!!!

Skriv et svar

