årets joke – har bestilt et spisebord!

18. maj 2010


Så voksen er jeg nemlig. Havde ellers svoret at det ikke var noget for mig. Men så igen – nu hvor man ikke er fuldkommen panisk for at have mad indenfor sine døre for tiden, hører det sig vel til. Sådan er der så meget, specielt for mig.

Har også bestilt et 60’er mosaik/kakkel sofabord i tre dele med 10cm. højde interval. Sejt. Her bliver bedårende. Kigger langt efter lysekroner for tiden. Enten for grimme eller for dyre.. Det skal være med prismer, men det gør ikke noget hvis de ikke er ægte. Nogle bedre tip end mit eget der består af dba og corny istedgade bikse? Modtages i så fald med kyshånd.

8 Responses to “årets joke – har bestilt et spisebord!”

  1. Clara Says:

    Lauritz.com :)

  2. sofie Says:

    lauritz.com?

  3. ginajaqueline Says:

    Tak, og tak. det havde jeg slet ikke tænkt på :-)

  4. M Says:

    Genbrug/antikviteter

  5. Isabella Says:

    Lisbeth dahl har også lavet en fin en:) Den pynter i hvert fald i min stue :)Og den koster kun 999 kr :)

  6. kir Says:

    tjek ilva’s hjemmeside :)

  7. Julie Says:

    På Elbagade på amager ligger der en lille hjørne butik på hjørnet af elbagade og grækenlandsvej, som bl.a. restaurerer og sælger lysekroner… Har ingen ide om pris osv, men den er i hvert fald hyggelig at gå forbi:)

  8. ginajaqueline Says:

    Tak tak tak!

    KYSHÅND

Skriv et svar

