.very random from the weekend.

17. maj 2010


1,2: Min smukke veninde Julier Potter. 3: Jacob Speake.
4,5: Alexander Marstrand og jeg på Jazzhouse.
6: Fannie, Sidsel og Julier bagfra i Pumpehuset.

Dette er desværre stort set de eneste billeder jeg har, men det er tilgengæld nogle ekstremt gode mennesker. ;)

14 Responses to “.very random from the weekend.”

  1. M Says:

    er du hoppet med på “Fake-en-tattoo-moden”

  2. Maria Palm Says:

    det er sgu da bare stemplet fra Jazzhouse ???

  3. ginajaqueline Says:

    Ej okay der er ingen grund til at være spydig Palme, det er altså ikke alle der har set et stempel før!!!

    ha ha ha

  4. Regitze Says:

    ham jacob speake er cute!

  5. M Says:

    slap af!!!

    det kunne skuda godt være
    det er set hos mange bloggere efterhånden bl.a katrine og det ser super cool ud så hvorfor ikke

  6. ginajaqueline Says:

    det er dig der skal slappe af :-):-)

  7. M Says:

    hvorfor blev min kommentar slettet?

  8. Maria Says:

    Hvor er pigen i billede 2’s transperante top fra? :)

  9. Emma Says:

    lækre stemningsfulde billeder! men gina, lad være med at tage det der hudfarvede på læberne. om det er concealer eller læbestift eller hvad det er. det ser for mærkeligt ud og ødelægger dit ellers så flotte outfit!

  10. E Says:

    hvor er din veninde sif blevet af?:-)

  11. Julier Says:

    Hey Maria
    Ved ikke hvor den transperante fra da det ikke er mig og min veninde Maria Palm der ejer den har klippet mærket ud :)
    Julier
    P.s tak for endnu en god weekend <3

  12. Maria Palm Says:

    ja det var hyggeliiiiigt!
    den er fra Weekday :)

  13. Maria Palm Says:

    (den dag jeg var med)
    forresten elsker jeg dit leo outfit giniz

  14. Maria Palm Says:

    når nej, troede det var den sorte jeg også har i nude. men skjorten er fra h&m mener jeg

    hæ hæ. nu er jeg også færdig

Skriv et svar

