Imorgen får jeg lov at være den nye Edie Sedgwick.

13. maj 2010


Well, I wish – men skal være med i min venindes seje projekt, hvor der skal laves “random 60’er film” med udgangspunkt i Andy og Edie. Jeg skal til at pakke mit bud på det mest autentiske Edie-guf om lidt, og hvilket andet sted end min, after all, gigantiske garderobe skulle Laura dog få fat i det. Derudover skal nogle jeg kender også være med, så jeg tror det bliver en alletiders dag. Gud hvor jeg glæder mig! :-)

Skriv et svar

