Billedemix fra de sidste par dage.

12. maj 2010


1, 2: Jeg kan sgu det skide Gademode. Her ses min veninde Maria Palm, ha ha
3: Nogle der sagde 1920’erne? Hos min mormor.
4: idyliske mig….
5: Min stol!
6: Mikke er lidt voldsom med dine ejendele. Vi leger Alice i eventyrland.. med espresso.
7: Smukke Mikkeline!
8: Lige nu..
9: mmmm..
10: Mikken.
11: Tranebær vi fik kastet i favnen af højtrystede drenge foran døgnnetto.
12: smukke sko hos min mormor.

2 Responses to “Billedemix fra de sidste par dage.”

  1. Nadine Says:

    Rigtig fine billeder..
    Total streetstyle foroven ;)

  2. nanna Says:

    du blogger meget lidt de her dage gina.. blog noget mere giirl!

Skriv et svar

