The weekend was so fierce

10. maj 2010


Billeder: bittebitte-dk.blogspot.com

Linus og Alec kom herhjem og drak vin og drinks og så tog vi ind til byen og mødtes med Nick med den fine ring der holdte afskedsfest. Vi tog på Proud og drak cocktails og dansede hele natten og jeg fandt en mand til Linus og en ny frisør til mig selv der ligner Kurt Cobain og Felix Smith puttet i en blender! Jeg er så god! Det var noget nær en perfekt aften. Linus og jeg tog hjem til mig og sov i ske hele dagen. Linus var lille-ske, hvor nuttet er det ikke lige. Længe leve for mørkelilla mørkelægning i øvrigt. Jeg tog på Christiania og “chattede” med MC.
– Hahahaha, jeg har lige set x gå catwalk 200 meter på øde vej på Christianshavn. Hylende morsomt, hun er simpelthen så dum…
– Haha, jeg hader hende, hvor er du
– Tæt på hovedbanen, hvor er du selv
– Kom lige over til Nimb

Jeg gik i det mærkeligste søndagstøj hen for at sige hej, og af flere årsager bla. vådt hår, ingen makeup, høre tlf’er, læderjakke med edgy vask var jeg ikke begejstret for at jeg ikke havde noget valg om at tage med op og drikke cocktails. Tømmermænd, sjov med sød lille venne-bartender *s*, champagne, de bedste cocktails jeg har fået længe og sladder. Situationen var ret komisk. Nimb er lidt overdådigt. Men selvfølgelig skal vi da drikke os fulde søndag eftermiddag, Og selvfølgelig skal vi plukke blomster i Rådhusarkaden til mors dag middag. Og selvfølgelig skal vi tage hjem og høre fantastisk musik, ryge hash og tale med vores venner i stearinlysets skær hele natten bagefter.
Jeg synes at det er mandag igen. Og jeg har lige gjort rent. Og jeg kan ikke få fat i min vicevært og jeg skal ikke noget før i aften.
Det er det her jeg gør.

5 Responses to “The weekend was so fierce”

  1. mikkeline sofie Says:

    kæft et dejligt indlæg!
    Tænker, hvad skal du onsdag i stedet? skriver lige mit nummer i din fb-indbakke

    kyyyyys

  2. Cathrine Says:

    hvem er ham på 2. billede til højre? :-)

  3. Jean Says:

    Nøøh, du spørg bare fordi du tror det er jesper fra x factor!! q: men det er det ikke!

  4. Marco Says:

    helt rigtigt jean, jeg er ikke jesper! for guds skyld, heh.

    http://www.stylegeekblog.com

  5. Cathrine Says:

    nej, jeg spørger bare, fordi jeg synes, at han er helt vildt flot!

Skriv et svar

