Nicklas Due har gjort det igen.

10. maj 2010


Denne gang gik det udover mig ;) Glæder mig til flere spændende projekter med dig i fremtiden! Du er alletiders skat.

10 Responses to “Nicklas Due har gjort det igen.”

  1. Quyen Says:

    Skønne billeder. Meget stemningsfulde. :)

  2. laura Says:

    Du er bare utrolig smuk at se på! :)

  3. S Says:

    Fantastiske billeder, jeg synes snart at i skal ta’ billeder igen!
    Nicklas: you’re brilliant.

  4. ..... Says:

    syntes godt om :-)

  5. Hejhej Says:

    Flotte billeder. Intenst. Dog lidt synd med skriften nede til højre. Det virker sku lidt arto ghetto like. Især når han har set kendetegn i billedeet.

  6. Nicklas Due Says:

    De blev SÅ flotte de her billeder.. Det må vi gøre igen..

    Mht. Mit navn i hjørnet, så har jeg før været ude for at folk har stjålet mine billeder, og misbrugt dem.. Derfor skriften. – Men lidt plat at kalde det ”arto ghetto agtigt”.

  7. ginajaqueline Says:

    Meget enig med Nicklas. Udloder arto guld profil i “næste konkurrence” haha er meget vil ved dem…

    OG TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK

  8. ginajaqueline Says:

    VILD VED=VILD MED
    men der der bedre sådan

  9. ginajaqueline Says:

    det er*

  10. Hejhej Says:

    Du har vel koda på dem?!

Skriv et svar

