The other day Gina and Juwwwlian were playing around.

7. maj 2010


11 Responses to “The other day Gina and Juwwwlian were playing around.”

  1. Louise Says:

    På engelsk hedder det “were”, når det er flertal – i stedet for “was” ;-)

  2. ginajaqueline Says:

    hehe.. :)

  3. Louise Says:

    Og det var ikke ment som noget som helst ondt. Det var bare sådan en lille irriterende fejl. Men fedt du rettede det. :-)

  4. ginajaqueline Says:

    tog det bestemt heller ikke som kritik, og det er jo ret væsentligt og en irriterende tanketorsk når det er en overskrift.

  5. Sara Says:

    “tanketorsk”

  6. ginajaqueline Says:

    det har jeg da også skrevet? :)

  7. M Says:

    hvor er din flotte bluse fra?

  8. ginajaqueline Says:

    Blusen har jeg selv syet! :-)

  9. E Says:

    Hvor er dine sko fra?:-) de er da et par must haves til sommer!

  10. ginajaqueline Says:

    Mine sko er fra weekday, og jeg har dem også i hvid! Ret fine :)


  11. […] også billederne med the warm guns LP’er Julian og jeg skød her. Posted in "Den kreative klasse", Musik, Tip | Leave a Comment […]

Skriv et svar

