Hofteholder som bh er min nye THING.

7. maj 2010


Det er simpelthen så sindsygt smart fundet på synes jeg. (er meget fuld på billedet)

11 Responses to “Hofteholder som bh er min nye THING.”

  1. Hejhej Says:

    Du er noget af det smukkeste ! Især med langt hår. Du ville være flot med større bryster. Lidt ibiza agtig video chick! Du kunne blive ekstem hot, hvis du smed genbruget væk og gjorde dig diva hot! :-)

  2. ginajaqueline Says:

    Er overhoved ikke enig, men det er også ligegyldigt. Tak for din skæve kommentar, mere af det!

  3. Hejhej Says:

    Du ville til enhver tid score en rig mand fra strandvejen med et sæt bryster. Dit udseende er eksotisk og lidt sydamerikansk :-)

  4. ginajaqueline Says:

    Men det er ikke ligefrem min überste ambition at score en rig mand på Strandvejen :-)

    Jeg er glad for mine bryster.

  5. Frederikke Says:

    Hej – dejligt med en der er glad for sine bryster! Har selv intet, men kan godt lide at udnytte det; man bliver aldrig taggy eller vulgær uanset hvor nedringet man gør sig! Det er fabulous :)

  6. Sofia Says:

    Er noget så enig. Små bryster er hot!!

  7. line Says:

    Få langt hår igen!! du er så flot med det.

  8. Pernille Says:

    – jeg elsker dit hår :D

  9. Tina Says:

    Gina, få nu bare lavet større bryster når “Hejhej” siger det. Hahaha :D

  10. ginajaqueline Says:

    hahahaha :D!

  11. Aprikots Says:

    Smart fundet på, det ser godt ud til dig… Tror bare ikke det er et hit når man har bryster i G-skåle :-P

Skriv et svar

