Jeg har købt mine drømmesko idag!!!

6. maj 2010


Jeg gik fuldkommen i ekstase, da jeg igår aftes hørte at disse sko endelig var ramt butikkerne. Så jeg tog desperat ind i Zara idag og fik det absolute sidste par de havde på lager. Jeg må være verdens gladeste og 1000kr. fattigere pige! “Undskylder” for mine ret smadrede fødder/ben, de underlige farver og kanten på mine pæne leggins ;) Nu vil jeg hoppe i et par vinrøde nylons, træskoene og en luftig kjole og tage ud med Nikita og de andre! Har i øvrigt en del forberedte indlæg til jer – God torsdag :-D

7 Responses to “Jeg har købt mine drømmesko idag!!!”

  1. Regitze Says:

    Hold kæft hvor snyd, og hvor har du sindsyge tynde ben?!

  2. A Says:

    Hej Gina, hvor er du heldig!
    Og hvor er du rar til at opdatere din blog, det er en sand fornøjelse at læse med!!

  3. Nicklas Says:

    Næhh hvor er de fine lille Gina!

  4. hej Says:

    Wow! Er de ikke sygt svære at gå i?

  5. ginajaqueline Says:

    Tak, jeg er forelsket! Ja, mine ben er ikke ret store..

    Jeg havde dem på igår, meget fuld – og jo! sindsygt svære! Men tror slet ikke det er et problem for mig, på en normal sommerdag, med bare tæer.. de gled lidt igår ;) men er jo ret øvet til de satans hæle..

  6. AK Says:

    Ikke for at “ødelægge” din glæde ved, at de var de sidste, men det er altså stadig til at finde i Zara i Field’s. De havde vist en 5-7 stykker, I think.

  7. ginajaqueline Says:

    Alletiders – run :D
    hørte også lige fra Trine at de ogsås tadig var der i Århus!

Skriv et svar

