Nyhavn

5. maj 2010


Her den anden dag sad jeg i Nyhavn med min veninde Charlotte Staunsbæk der i øvrigt har super god stil og hyggede. Overvejer at stjæle hendes taske. I øvrigt var det efter disse billeder blev taget at vi blev enige om, at jeg har ikke små bryster – jeg har bryster som en 12årig, på den der lidt myggestiksagtige måde.. haha, ej men det ligner det jo vitterligt..

14 Responses to “Nyhavn”

  1. Hejhej Says:

    Lolita

  2. Camilla Says:

    jeg er VILD med din venindes tøj og især taske og solbriller :p
    og synes nu dit pæn ser godt ud på dette billede, her kan man stadig se dit kønne ansigt :)

  3. Karin Says:

    Har ham linus en blog? :D

  4. M Says:

    På din gamle arto profil ligner du en med Dobbelt-D skål? hvordan gik det til

  5. M Says:

    På din gamle arto profil ligner du en med Dobbelt-D skål? hvordan gik det til?

  6. line Says:

    elsker din blog. No doubt.
    undre mig bare. du skriver du har en spiseforstyrrelse, hvilket jeg synes er rigtig synd :( for du er smuk. Men, hvis du har det, hvorfor drikker du så alkohol? det feder.

  7. Pan Says:

    ^ en spiseforstyrrelse handler jo om mere end at undgå kalorierer :)

  8. Jean Says:

    handler en spiseforstyrrelse om at undgå kcal ? helt ærligt!

  9. line Says:

    ja præcis. det handler om at undgå kalorier, og der er jo massere i alkohol :)

  10. ginajaqueline Says:

    Haha, kan ikke tage det her seriøst…
    “Gina hvis du har en spiseforstyrrelse, hvorfor drikker du så i øvrigt en iceblend på billedet. der er jo masser kalorier i”

    tingene er sguda ikke så sort/hvide (tror jeg har skrevet den sætning mindst 5 gange før)

  11. M Says:

    du svarede aldrig på det med D-skålen ;)

  12. ginajaqueline Says:

    Nej, det har du ret i – jeg tog p-piller og brugte 2 bh’er og vejere mere :P

  13. ginajaqueline Says:

    vejede*

  14. Signe Says:

    Din veninde har kopieret min venindes outfit FULDSTÆNDIG :)

Skriv et svar

