New in; sko jeg kommer til at bo i til sommer!

5. maj 2010


Købte her den anden dag disse 3 par wedges, plus 4 andre par wedges som jeg desværre ikke kan vise jer billeder af pga. private sælgere, så dem må i have til gode! Alle 7 par har jeg købt på Ebay, og nu glæææder jeg mig bare til jævnligt at blive vækket af pakke-posten. Det er nemlig min absolute yndlingsmåde at starte dagen på.

3 Responses to “New in; sko jeg kommer til at bo i til sommer!”

  1. karoline Says:

    det øverste par er virkelig kiksede!
    men på en sådan måde at jeg godt forstår hvorfor du har købt dem :)

  2. ginajaqueline Says:

    Ja de er sindsygt grimme, men mega rocker-billy agtige, og jeg tror de er rigitg seje i virkeligheden!

    Jeg er vildt med dét corny

  3. Anna Says:

    har haft de nederste, men har lige solgt dem videre fordi jeg synes de ser helt underlige ud forfra. :)

Skriv et svar

