jubi, DEN STØRSTE SUITE PÅ PETRI LIGE OM LIDT!

30. april 2010


Har mange ting at være glad for lige nu.
Solskin, tidlig døgnrytme disse dage, festet, spist rødvins middag på sant hans torv i aftenskoen, TAGET SPURTEN OVER GRÅBRØDRETORV PÅ DATE IGÅR!!! MED 4 VENNER SOM TROP! SJOVESTE NOGENSINDE. Valdemar, hvis du læser med – det var ingen dårlig date, jeg havde bare ikke lyst til at tage dig med videre, eller at se dig igen. Er ked af du ikke nåede at lære mig at tale svensk, er ked af at du klippede dit lange lyse hår af, du har pæne brune øjne jeg ønsker dig alt det bedste for din karriere. Har set min bedste ven optræde og set aaaalt muligt live musik.. Festet til jeg døde, hængt ud med de cooleste og bedste mennesker mennesker i verden :-):-) :-):-) :-):-)

Fundet ud af hvilken skole jeg vil gå på.. og hvad jeg vil bagefter – præcist. Den var værre.

Og ja..

Har hørt(og hører) meget the doors på mit nye anlæg.. Det er kvalmende godt, tror jeg er blevet bass-junkie, culture-box var fantastisk igår.. I var fantastiske!

Og det er 1. maj imorgen. 1. maj er min yndlings dag.

Jeg har ikke tabt 13 kg på 3 uger, men jeg har tabt 5,2..

OG PRINCE OG PATTI SMITH PÅ ROSKILDE. FORHELVEDE JO.

Hehehe, lige pludselig glæder jeg mig bare helt vildt til livet.. meget mærkeligt! hvad fanden sker der?

8 Responses to “jubi, DEN STØRSTE SUITE PÅ PETRI LIGE OM LIDT!”

  1. ksubi Says:

    Det blev sommer :) Det var hvad der skete!

  2. J. Says:

    Du er simpelthen for meget gina, haha, skide paris hilton

  3. Oliver Says:

    ha ha mth. daten

  4. ginajaqueline Says:

    Mikkel: hvor er du flabet, haha, love it ;)

    J.: Fornemmer lidt jaloux vibrationer ;)

    Oliver: Det var sjovt. Undskyld V. Vil ønske at ingen behandler mig sådan. Nogensinde. Fedt med en fyr på bloggen ;) (jeg er så corny)

    SKÅL

  5. Tara Says:

    SKÅÅÅÅL :)

  6. mia Says:

    hej gina, nice blog. er blot interesseret i at høre hvilken skole du vil starte på og dine planer? synes du har en virkelig fin blog btw.
    Xx

  7. Trine Says:

    Hej
    Lækkert med den positive energi ;)! Glad for du har det så godt :)
    Må vi høre hvilken skole det er du har fået “øjnene op for”? Og hvad du præcist vil bagefter?
    Jeg er selv så uvidende om fremtiden og det er så spændende at høre hvad andre vil..og inspirerende..
    Du virker simpelthen så cool !!!
    Og et andet spørgsmål.. hvor gammel er din mor? Hun ser ung ud eller også holder hun sig bare godt .. Det er ikke svært at se hvor du har din skønhed fra!

  8. ksubi Says:

    det var ikke for at være flabet musse . du er sød!

Skriv et svar

