290410

29. april 2010


Er ret glad for mine nye skjorte min mormor har lavet til mig! Bukser: Acne, bælte: 2nd hand, sko: forever21, ring: Kræmmerhuset på Nørrebro, armbånd: h&m + 2nd hand.

16 Responses to “290410”

  1. Maria Says:

    Du ser fantastisk ud, Gina! Skønt outfit som altid :)

  2. Louise Says:

    GUD du er fin!! Så smukke billeder! Helt engle-agtigt på nr. 2 og 6 :)
    Virkelig lækkert

  3. Regitze Says:

    hold da op du ser viiildt smuk ud på billede2!

  4. Maria Says:

    i love it! er især fuldstændig vild med skjorten! :D

  5. stinsoglullu Says:

    Hvor har du bare fantastisk flot hud på billede 2 :)
    /Louise

  6. C Says:

    Hvor er du smuk..

    Jeg har læst din blog lige fra starten og jeg elsker den.
    Men synes ikke jeg helt hat fornemmelsen af “hvem Gina er” Der er noget mystisk og fortryllende over din blog og det er det som får mig til at komme tilbage og læse dine blog indlæg..

    Alt i alt skal du jo slet ikke forklare dig for nogle.

    Men jeg synes det kunne være meget rart at vide hvor du nu er henne i verden.
    Først flyttede du fra lejligheden og opgav butikken, så var der Århus hvor du gerne ville bo og nu er du tilbage i KBH!? :) Jeg tror bare jeg er lidt forvirret..

    Keep up the good work.

  7. Charlotte Says:

    Skidegoe billeder:)


  8. Du ser fantastisk ud Gina :)

    <3

  9. Marie Joost Says:

    De bukser har jo den mest fantastiske pasform!
    Super fedt sæt

  10. Sofie B Says:

    Du for cool!

  11. Bea Says:

    Du har aldrig det samme tøj på, hvor får du pengene fra???

  12. Oliver Says:

    Tror jeg har de samme bukser ha ha

  13. ginajaqueline Says:

    ALOHA GUYS!
    tak skal i bare have!!

    C: Here you go. Jeg flyttede fra mit hus inde i byen pga. mangler og uoverensstemmelser hjem til Sif (og mine ting opbevaret på vesterbro, på min mormors loft) ud i Sif’s hus ved bella centret sammen med Ana og alle dyrene. Flyttede på hotel i 4 dages tid, og derefter ud i min nye lejlighed lige ved Nørrebro st.

    Bea: Ikke tit nej. Hehe, godt spørgsmål. Tror jeg har tøj nok til et nyt dagens de næste 10 år..

  14. ginajaqueline Says:

    Marie og Oliver: JAAAA, det er de fedeste bukser. Tror de er fra Acnes vinter kollektion 2009, men det er første gang jeg har dem på faktisk.. Det kan meget vel være, da det er en herre model, da jeg synes dette egner sig bedre som højtaljet.

  15. Viola Says:

    du ser rigtig sund og dejlig ud, gina!
    lækkert tøj, lækkert hår, smukke smukke øjne (:
    you go girl!

  16. HoChiMinh Says:

    et mesterværk!

Skriv et svar

