Morsom affære at vade Nørrebro tyndt i stram buksedragt med bar ryg.

28. april 2010


Dagens + nyeste køb følger senere.

12 Responses to “Morsom affære at vade Nørrebro tyndt i stram buksedragt med bar ryg.”

  1. bea Says:

    Du ligner pigen nedenunder fucking meget på de her billeder, omg!

    hvor meget har du tabt dig?

  2. Mia M Says:

    Det syn ville jeg gerne have nydt.
    Tag lige en runde forbi Frederiksberg.


  3. forstår sgu ikke hvordan du kan blive kaldt tyk, de her billeder viser i hvert fald om ikke andet at du IKKE er det!
    Og cool at du har guts nok til at gøre det!

    wemaketherules.wordpress.com

  4. Cecilie Says:

    Hvor er du dog smuk! – håber trods din åbenlyse modgang i fortid og nutid, at du indser din skønhed – på alle leder og kanter og at du tilmed en dag bliver i stand til at borlægge masken og omfavne livet fyldest! Det fortjener du smukke pige.

  5. Line Sofie Says:

    DIT HÅR ER VIRKELIG SMUKT BABE.!! du er smuk

    jeg så din besked på facebook sent, men har du lyst til at drikke en kop kaffe eller noget på onsdag? Omkring 12? du kan bare sms’e mig:)!

  6. vans Says:

    wow, hvor er den dragt fra??

  7. bukurije Says:

    Nej hvor er den buksedragt/top :S fed! Elsker ryggen.

    Bukurije
    http://liloemini.blogspot.com

  8. line Says:

    den er fra asos, og du kan vidst stadig finde den.

  9. ginajaqueline Says:

    bea: haha, det skal i snart få afvide..

    Mia M: hehe, hmm ;-) tak!

    wemaketherules: Tak for din kommentar! Guts til at gøre det? Jeg tror ikke jeg er helt med?

    Cecilie: Tusind tak for din varme kommentar!

    Line Sofie: Hey babe.. jo det er en date, glæder mig til at se dig!
    MIT HÅR ER LIGESOM VAT BABE. det er så smart og nemt at lave!

    .: det var dog utroligt ;) ;)

    Dragten er som Line siger, ganske rigtigt fra ASOS, og den er sikkert stadig mulig at få fat på! :-)

  10. Line Sofie Says:

    jubiii!! det glæder jeg mig til! Jeg skriver lige en sms til dig tirsdag/onsdag så vi lige kan aftale hvordan vi gør. Glæder mig til at se dig igen smukke!!

  11. ginajaqueline Says:

    Line Sofie: indeed :-) JEG GLÆDER MIG OGSÅ TIL AT SE DIG IGEN! hav en dejlig dag skat!

Skriv et svar

