Er dybt chokeret.

28. april 2010


Sad og nørdede lidt inde under min kommentar-adminstation og faldt over ca. 100 kommentarer fra en person, der skriver fra den samme computer, og skifter navn hele tiden, som står for en lang række nederen kommentarer. Jeg synes det er så groft, hvordan personen går efter at få mig til at fremstå tyk, samtidig vil have mig til at melde mig til paradise hotel (gør det dog selv din retard..) – fordi jeg “er jo også gudesmuk  og tynd/slank – det skal du vide, selvom folk har tendens til at sige det modsatte, de er bare misundelige!” Nej selvom DU har tendens til at sige det modsatte. Folk går ikke generelt og synes jeg er tyk, det er noget DU synes, eller ihvertfald gerne vil have til at stå overalt på min blog..
Vil købe mine sko!!!, vil have tips om sko (og kalder mig køn, for at få lov til at få godkendt hendes IP-adresse igen til næste gang. Siger jeg har skæg. Klager over manglende mode på bloggen – vil have flere af mine modetips! Siger jeg er den nye Christiane F, siger jeg har skæg. Claimer at jeg vejer 60kg, når det tydeligvis er min. 10kg. overdrivelse. Det er bare så modbydeligt. Så indebrændt. Mon det er en jeg kender? Jeg synes virkelig det er chikane i rigtig grov form. Når det så er sagt, er jeg LETTET og glad over at 99% af de kommentarer omkring min vægt stammer fra én og samme person. Hvor sygeligt er det ikke at være så besat af tanken og at jeg skal altså være tyk. Der bliver også kommenteret på en række andre ting, men det gentagende er altså min vægt.. Får man det virkelig så meget bedre med sig selv, jeg er slet ikke med!
Selvom det er en lille ting, er jeg bare så.. chokeret. I øvrigt er dette kun de kommentarer jeg har godkendt, så jeg vil ikke engang tænke på det egentlige omfang af personens sygelige besættelse/jalousi/had til mig.

14 Responses to “Er dybt chokeret.”

  1. rijaH Says:

    Hej Gina
    Jeg har lige kigget lidt omkring og kan se at ipen tilhører internetudbyderen ComX, så hvis det fortsætter kan du jo evt. kontakte dem og melde hende til politiet. :)

    I øvrigt nogen åndsvage ting at skrive, jeg synes du er utrolig smuk lige som du er :)

    Mvh rijaH

  2. ginajaqueline Says:

    Hej Rijah. Jeg har nu slettet alle kommentarerne tilhørende indlægget, da der stod personens ip-adresse over det hele, og jeg self. ikke ønsker at hænge nogle ud :-):-)
    Men det var en god idé, overvejer at printe det hele ud og gå til politiet med det samme. Om ikke andet for at komme til bunds i om det er nogle jeg kender.

  3. ginajaqueline Says:

    Spørgsmålet om de kan tage mig seriøst på station 2, når jeg står og siger “hun siger jeg er tyk, og det er jeg IKKÆ” men ok, chikane er det i hvert fald! Godnat :-)

    • rijaH Says:

      Heh ja godt spørgsmål :) men nu ved du i hvert fald hvor du kunne starte hvis det bliver slemmere :) Og godnat til dig :)

  4. sara Says:

    Haha, det var lidt sjovt med Station 2, men alt det andet er da bestemt ikke spor sjovt. Jeg synes faktisk sagtens du kan gå til politiet med det, uden at du virker som en petitesse lover. Som du selv siger kunne det faktisk godt være en du kender, (ellers burde de vel ikke interessere sig SÅ meget for dig?), og hvis det er en du kender så er det da vold ubehageligt ikke at vide hvem det er. Forestiller mig ikke at det tager dem ret lang tid at hitte ud af hvem det er, eller at konsekvenserne bliver så usmagelige at det ikke er værd at tage med. Jeg synes det er et godt standpunkt at vise, og der bør også være konsekvenser når man roder sig ud i sådan noget :) og hold op hvor er hun gennemtænkt med at veksle mellem positive og negative kommentarer, klamt!

  5. Negar Says:

    Hej smukke og søde Gina!

    Det er jeg ked af at høre. Det er kraftedme dårlig stil – helt ærligt. Kan det være at vedkommende bruger en offentlig computer hvor der er mange som kan skrive alt muligt? Altså bare min egen pc er tit rundt i andre folks hænder. Så det er måske ikke én og samme person hver gang? Knus

  6. Line Sofie Says:

    hahaaha hold kæft hvor er det latterligt. Jeg ved ikke engang hvad jeg skal sige, find ud af hvem det er, det er jo helt sygt.

    jeg glæder mig til at se dig igen smukke :)

  7. Anonym Says:

    Hvor er det lavt, at man kan være sådan…

  8. Line Says:

    hm.. jeg ved ikke om det er jalousi der har været grunden til vedkommendes munddiarré, men tror det ærligt talt ikke. din blog er meget ligeud, og du lægger jo hele dit liv ud på internettet til skue for hvem som helst – og det er jo ikke altid lyserød musik. jeg må indrømme at jeg selv har syntes at din blog har været til grin nogen gange – din blog er tydeligvis meget populær, og du har mange læsere. og tendensen mode bliver jo interessant for det yngre og yngre pulikum, hele tiden. jeg ved ikke hvorfor du absolut skal nedskrive disse tanker du har om heroin, at du vejer for meget, billeder af dine joints og ditten og datten – det er jo som om du virkelig ønsker denne form for negative respons. pointen er den, at små piger også kigger med på din blog, og det er piger som dig, der har “masser af penge” til mode og lir, som de ser op til, og jeg synes det er noget værre pis at lægge ud. du får det til at fremstå som om at det bare er sagen, og at det er så skide zejt(!) at total fashionistaaaa og arty farty og skyde heroin i årerne og fucke hele livet op. jeg ved godt at dette er din blog udelukkende, at vi i dk har yttringsfrihed og ævlebævle, men ærligt – så tænk på folk omkring dig, og alle de læsere, som du helt sikkert har lagt mærke til du har. det er super dumt og blæst at skrive sådan noget, og jeg ved ikke om det er fordi du har nogle problemer, somg grunder i dårlig selvtillid og du derfor har brug for bekræftelse på et eller andet plan – det er egentlig også super ligegyldigt. jeg synes bare at du stærkt skal genoverveje hvad det er du smider ud på nettet. og det er da klart at folk har negative ting at sige omkring dig – du lægger jo alt ud til offentlig skue. og så endda ting som er så hjernedøde, at det burde være ulovligt at sige. såsom dine ‘vægtproblemer’ – du må have et meget anstrengt forhold med din krop…
    jeg synes at du har nogle fede indlæg som omhandler mode. men der er mange indlæg hvor jeg må ryste på hovedet – du er voksen. jeg be’r dig blot om at tage noget ansvar for de læsere du nu engang har. dette skal ikke tages som et angreb mod dig som person. alle mennesker har deres dystre sider. jeg håber blot bare at du vil holde de ting privat, som de fleste andre også gør.

  9. Anonym Says:

    Kunne ikke være mere enig med ovenstående kommentar. Gina, du lægger nemlig dit liv til skue, og selvfølgelig er der personer som kommenterer. somme tider også ubehagelige ting, men det er bare en del af det, når man gør en blog så personlig. Det kan du simpelthen ikke ændre på. Du er så skide provokerende, og selvfølgelig skal folk have lov til at kommentere på dette. Synes også du burde kigge på dig selv, og bloggen, udefra, og indse at meget af det der siges måske ikke er HELT wAY OUT. du er ikke tynd, heller ikke tyk, du er ikke model, men heller ikke grim. stoffer og anstændighed går ikke hånd i hånd, og tro mig, det fører ikke til noget. Jeg tror ikke jeg er den eneste som gang på gang vender tilbage til denne blog, fordi den er kendt som en ‘baby-blog’. altså, en blog man besøger af medlidenhed, og trangen til at se et menneske ydmyge sig selv. For tror du virkelig selv at du kan se denne blog 100% i øjnene om 10 år? Det håber jeg ikke.

  10. Laura Says:

    Hmmmmmmm………….. de to ovenstående kommentarer kan jeg godt følge LIDT og kun til et vist punkt. Det i skriver er rigtigt nok, det er jo ikke en løgn bare at undlade noget af sandheden ;)

    Men jeg, i og mange andre går jo også ind på Ginas blog fordi der er noget dragende, mystisk og spændende ved det liv hun lever. Jeg sucker for de indlæg hvor hun fortæller noget personligt og “hemmeligt” om sig selv. Det er som om man hele tiden kan dufte at der bliver bagt kage, men man når aldrig at smage den… Haha.

    Men hey, Gina. Føler med dig, og fatter ikke personen som gider bruge så meget af sin tid på at være ond mod et andet menneske. Det er der jo ingen der får noget ud af, og hvad sker der for at man kan leve med sig selv efter man har kørt på en anden persons svagheder offentligt!??

    Take care, ønsker dig alt godt og glæder mig til at læse dine svar fra spørgerunden! :)
    – Laura.

  11. katrine Says:

    det liv gina vælger at dele med sine læsere er jo virkeligheden på nogle kanter. hun skal ikke censurere sit liv, når nu det er sådan det står til.

    og selvfølgelig skal man have lov til at kommentere (så længe det er konstruktivt), men de kommentarer der er blevet skrevet er jo direkte lavt – at det er den samme person der sender dem er direkte foruroligende. personen burde virkelig ikke slippe godt fra det, siden det er nogle tilfælde er direkte chikane.

  12. HoChiMinh Says:

    Vanvittigt at læse dette i 2014- jeg er i gang med at læse bloggen fra start til slut…legendarisk stof. fjernsynet har ikke været tændt i 2 døgn
    Men at i ikke har kunne se ondskaben lyse ud af den satan!
    stakkels menneske..
    Gina du er legendarisk smuk og endnu smukkere i 2014 :ø xxx

  13. HoChiMinh Says:

    Ja (iiiiiiiiiii)
    I var alle sammen til stede.

Skriv et svar

