DAGENS

28. april 2010


8 Responses to “DAGENS”

  1. sarahloevschall Says:

    Seriøst, du har den fedeste stil! Jeg er vild med det! Skoene, og buksedragten. 100% RESPEKT. DU SÅ SEJ:)

  2. Sofie B Says:

    Jeg elsker billedet bag dig! :)

  3. Lotte Says:

    Du er så hammer lækker i buksedragt og med påfuglefjer i ørene, smukt!
    /L


  4. dit hår er fooooor svedigt når det ikke er glat :D

  5. Lise Says:

    Har du bare så flot hud fra naturens side, eller bruger du nogle produkter du kan anbefale?

  6. laura Says:

    hvilken størrelse har du købt den i ? 6 eller 8? Jeg er nemlig i tvivl om den sidder meget tæt i 6 – hvilket noget af tøjet tit gør, selvom jeg bruger xs, og er bange for at den sidder for løst i 8 :/

  7. ginajaqueline Says:

    TAAAAAK!

    Billedet har min mor malet af mig.

    Jeg bruger fortrinsvist clinique til min hud, men har naturlig pæn hus, og clinique kan vidst virke ret skrapt på nogle?

    Jeg har købt dragten i 6. Den er i strækstof, og sidder tæt, men er ikke for stram til mig, overhoved :-)

  8. laura Says:

    Okay tak for svar. Nej, den sidder nemlig perfekt på dig :)

Skriv et svar

