270410

26. april 2010


1. Smukt. Har besøgt min familie hele dagen.
2: Synes det er morsomt (men bestemt ikke malplaceret/overraskende) at Paradise hotel festerne er blevet flyttet til Discotek-IN.
3: Har hentet min (kæmpe?) pakke fra forever 21.com – langt om længe!! Synes tapet er lidt voldsomt. Synes familiens hellige birma Safir er hjernedød..
4: Wierd
5, 6: Aftenens menu.
7: Min smukke mor i sej 70’er t-shirt, gravid i 9. månede!

17 Responses to “270410”

  1. freja Says:

    Vilde kindben? Du har en smuk mor, men hvorfor drikker hun rødvin når hun er i 9. månede?

    /freja

  2. leagregersen Says:

    Hold da op, hvor du ligner din mor :D

  3. sara Says:

    Hehe fine billeder.
    Jeg tænker også det samme om rødvinen? :/

  4. Sidse Says:

    Barnet tager bestemt ikke skade af, at man drikker et glas vin i ny og næ! Fødte selv for 6 uger siden, en sund og velskabt dreng, og jeg fik altså et glas vin ind imellem! :-)

  5. nanna Says:

    din mot ligner jo en mand!! omg

  6. nanna Says:

    mor*

  7. Maria Says:

    Sidse man fraråder alt form for alkohol og rygning under graviditieten – Derfor kan dit barn godt være sundt og velskabt selvom du ha drukket lidt, men det er bestemt ikke godt for barnet – og det er ikke til diskution :-)

  8. ginajaqueline Says:

    Hader at det pludselig er min mor jeg skal forsvare, og ikke mig selv. Men det er jo reelt nok at i spørger. Min mor drikker self. ikke mens hun er gravid, men man kan altså godt nyde et glas rødvin IND IMELLEM.

    Også selvom sundheds ministeriet osv. fraråder al form fra alkohol.. SLAP nu af:-)

  9. Anita Says:

    Din mor er virkelig, virkelig smuk

  10. Maria Says:

    nanna: du burde skamme dig over at komme med sådan en kommentar!
    du kan slet ikk tillade dig at snakke sådan om gina’s familie eller nogen andres familier for den sags skyld.. føj!

    Gina du ved at du har en smuk og dejlig mor.. og gud hvor du ligner hende..:)ved i om det bliver en dreng eller pige der kommer? :)

  11. katrine Says:

    i hvilken verden ligner ginas mor en mand?

  12. HØR EFTER Says:

    MAN DRIKKER IKKE ALKOHOL NÅR MAN ER GRAVID; HELLER IKKE EN GANG IMELLEM! OG DET KAN IKKE RETFÆRDIGGØRES MED HERRE GUD! UANSVARLIGT!

  13. ginajaqueline Says:

    Håber ikke min mor læser det her, men det gør hun jo nok.. Hader folk, det er ude af kontekst det her.

    Ja, hej!

  14. mig Says:

    ‘HØR EFTER’

    helt ærlig bland dig dog uden om?

    Flertallet af alle kvinder drak vin/andet under graviditen for 20+ år siden.. Det er senere hen blevet et tabu efter at de sundheds studererende har fået et flip og bandlyst det..

    Så rooolig nu

  15. ginajaqueline Says:

    mig – hørt!

    tak!!! hun må være verdens smukkeste.

  16. Maria Says:

    Hmm så det er ikke fordi vi bliver klogere med tiden ?? Vi skal bare følge den viden de havde for 20 år siden ??

    Jamen så drikker og ryger i da bare løs mens i er gravide.
    Det er jo bevist at det er skadeligt for barnet – hvorfor så gøre det?!

  17. katting Says:

    Spørgsmål:

    Du virker ikke umiddelbart som typen, der vil slå sig ned og have børn (i hvert fald ikke i den nærmeste fremtid). Men hvad ville du egentlig synes om livet som mor og gift/med “meget fast kæreste”? :)

Skriv et svar

