Excuse you

25. april 2010


Hold op hvor er det meget søndag idag, mig og min veninde MC/Mary-jane er “SÅ” sjove idag..

14 Responses to “Excuse you”

  1. Isabella Says:

    Du ligner godt nok en fed – du ser ualmindelig tyk ud!! – posedame…. Ad… og man skulle tro, du havde en ED når man tænker på den opmærksomhed, du gerne vil have ved at udtrykke, at du har én. Ad Gina, det dér kan du gøre bedre… Og det er trist når nu, du ser så smuk ud på dine andre billeder!! Og det mener jeg.. Så jeg forstår ikke hvorfor de her billeder skal op? Du skal udnytte den skønhed, du har.

  2. ginajaqueline Says:

    har to 324 lag tøj på, hallo!

  3. Maj Says:

    Folk er simpelthen så dumme, SE DOG HENDES BEN!

  4. Oli Says:

    Elsker det første billede, du er smuk.
    Og ser da ikke tyk ud overhoved, har du set en tyk strik-trøje Isabella?

  5. MC Says:

    hahahah Gina, det her er fra min fb-chat:

    Caroline

    fedt sofa billed :D:D haha

    gina ligner lidt en på 10.. ret sødt. haha

  6. ginajaqueline Says:

    Maj, ja folk er ret uvidende/uoplyste og tabt bag en vogn generelt. Håber du ser tynd ud i en stram SPARKZ sag Isabella. lige nu. GOD SØNDAG

  7. Anna Says:

    SÅ FINT

  8. Louise Says:

    HAha.. Tabt bag en vogn, elsker din kommentar Gina.. Og jeg sad selv netop og tænkte på hvor fedt det første billede er, elsker dit ansigtsudtryk og det skødesløse look..

    //Lou

  9. ginajaqueline Says:

    Lou: Skødesløse look, hehe, elsker da også din kommentar -thanks!! :-)

  10. unchatblanc Says:

    det første billede er virkelig godt :)
    kan godt lide det tøj på dig! klæder dig.

  11. Sofie Says:

    Hvor har du dog bare et smukt ansigt!

  12. Line Sofie Says:

    Jeg er virkelig vild med 1. billede smukke!
    Jeg ved ikke hvad det er, men det er perfekt!

  13. Amalie Says:

    Synes det er nogle virkelig fede billeder, og du ligner en sød lille pige på dem : D altså, på den gode måde! Og så synes jeg at den måde dine øjnbryn er på nu, er det flotteste til dig!

  14. Christine Says:

    Jeg tror, at jeg har været sammen med dig engang på Cosy..
    Ellers var det bare en, der lignede rigtig meget..
    Altså, jeg er ikke lesbisk eller biseksuel, men der sker jo ting og sager efter nogle drinks..

    Ciao :-)

Skriv et svar

