Weekday på slap line!!

23. april 2010



Et “dagens” fra igår aftes. Det er Katrines billeder, da jeg som sædvanlig ikke lige kunne overskue at slæbe mit spejlrefleks med. Skal virkelig have købt mig et nyt digital kamera, men ok, luksus problem.
Henrivende aften, folk er henrivende.. Dog gad jeg vide hvem der fik min hvide pels med hjem fra Tacky igår??? Anyways, tillykke med den, den er SÅ pæn.

2 Responses to “Weekday på slap line!!”

  1. nanna Says:

    ej hvor er det egentlig synd at du ser så slidt ud i forhold til din smukke veninde.. du ligner jo en narkoluder.. gid du ville tage noget sol og tabe dig lidt, så ville du være smuk.. synd.

  2. Pernille Says:

    Omg. Prøv dog lige at stramme an. Søg dog efter nogle pro-ana sider hvis du vil have noget thinspiration altså. Det er jo for helvede en BLOG! Hvad er der galt med mennesker!!!

Skriv et svar

