Fabulous housewife!

21. april 2010


Har købt en masse til en vis grænse pisse kedelige ting idag. Vil lige vise jer noget af det alligevel – købte en del fint service i en marskandiser. De her kopper kan jeg ikke lade være med at vise jer. De minder om nogle min morfar altid holder hof med. Jeg elsker dem, de er SÅ “Alice in wonderland”. Nr. 2 billeder er efter min mening ret komisk. Man er vel et barn af 90’erne, og man tror vel på reklamer.. Glæder mig til at svinge min nye swiffer;-) Kom til at gå i Matas. Kunne da jeg kom hjem, konstatere at jeg nu har 5 identiske flasker shampoo, men når jeg ikke vælger Redken, så vælger jeg WEIGHTLESS. Den gør nemlig vitterligt håret.. weightless. Og så dufter den eminent. Strømpebukserne er vildt flotte (cirklede, hvilket vidst ikke rigtig kan ses..)

9 Responses to “Fabulous housewife!”

  1. Cecilie Says:

    Se Gina! Pga. sådan et indlæg, elsker jeg dig (uden at få det til at lyde forkert) og din blog.
    Længe leve humor, ironi! Keep up the good work :-)

    Og ta’ det ikke så tungt med alle de bitches der bitcher. Uden dem ville hverdagen alligevel også være for kedelig.

  2. Pernille Says:

    Hej Gina,

    Jeg har efterhånden lagt mærke til en masse hadefulde beskeder til dig på din blog.. Jeg forstår din irritation og frustation over dette .. !

    – Derfor et forslag .. :) Hvorfor laver du ikke en Questions and Answers runde? en god måde at slippe af på de stribevis af irriterende kommentarer hele tiden. Giv de ignorante mennesker nogle svar så de måske tier lidt! :)

    Få svaret på nogle konkrete spørsmål (dem du selvfølgelig føler dig tilpas med at svare på), så undgår du måske at folk hele tiden snakker i kroene og stille dumme spørgsmål :)

    Mvh Pernille

  3. Anonym Says:

    JA !!!! :)

  4. katting Says:

    Det har Gina da gjort før?

  5. marie jedig Says:

    Ja, det er en god idé….også selvom hun måske har gjort det tidligere – vi er jo nogle, der først er begyndt at følge bloggen på det senere? :-)

  6. Liva Says:

    Ja .. Fordi hun har gjort det før er da ikke ens betydning med hun ikke kan lave en ny runde ..

    Nye tider – nye spørgsmål! :)

    tror det ville hjælpe

  7. Camilla Says:

    Det virker som om Gina er ligeglad med sine læsere, siden hun ikke svarer?

    Hmm.. Hvorfor så have en blog`??

  8. Camilla Says:

    Det virker som om gina er lidt ligeglad med folks ideér siden hun ikke svarer?

    Hm .. hun er sku underlig

  9. Chas Scroggy Says:

    Great blog, really.

Skriv et svar

