Dagen(s) efter.

21. april 2010



.. en så surrealistisk aften. Det er en noget vild verden vi lever i.

12 Responses to “Dagen(s) efter.”

  1. Anja Says:

    hvad skal du så lave i aften? :D

  2. anonym Says:

    surrealistisk*

  3. K Says:

    grim plante

  4. Ladybug Says:

    happy 4/20

  5. Nynne Says:

    Er du gal en junkie :)

  6. christiane Says:

    junkie er en der tager heroin “junk” hvis du hentyder til hashen er man en hashoman. men man er ikke hashoman hvis man ryger en joint engang i mellem. så nynne du må hjem og læse på lektierne :o)

  7. Kris Says:

    Elsker at du føler dig så opmærksomhedskrævende, at du sætter et billede ind hvor du ryger en joint.
    Billedet kunne sagtens være udelat, MEN du ved du får opmærksomheden for det jo.
    Way to go, hvis man mangler bekræftelse eller what so ever.

  8. Lotte Says:

    Kan ikke forstå folk bliver ved med at skrive nedsættende ting herinde, når de selvsamme personer åbenbart følger med i bloggen og Ginas liv så meget de kan.
    /L

  9. line Says:

    hvorfor ryger du hash gina?
    det var da dumt

  10. Sara Says:

    Som om det er så slemt at hun har et billede, hvor hun ryger en joint!?
    Helt ærligt, tag lige en slapper. For mange er det faktisk helt normalt at ryge en joint engang imellem, og så vidt jeg ved, sidder Gina også og ryger cigaretter en gang imellem på hendes billeder. Og ja det er squ ikke meget anderledes!!!

  11. Elisa Says:

    Hold dog op haha i virker så anspændte. Jeg ELSKER hash og kokain og bruger en af tingene min 1 gang om ugen især kokain. Mmmhh<3 you should try it haha

  12. katzilla Says:

    jeg bliver simpelthen nødt til at sige noget her! dette er en blog. det er et sted man kan udtrykke sig frit og smag og behag. jeg syntes selvfølgelig at det er iorden at der er nogle der føler sig støt af folk ryger hash eller pot, men så lad vær at læse med!!! i må mangle hjerneceller siden i sidder her og sviner en pige til, eller også har i ikke noget liv/andet at lave. i aner ikke hvordan verden foregå, så venligst hold jer for jer selv. lad vær at svine en pige til i ikke kender, det er HENDES blog. hun bestemmer hvad der skal være på den.

    Og til Gina, jeg læser normalt ikke din blog, men bliver utroligt hidsig over folk er så smålige. og jeg ryger selv pot og hash, og det var min veninde der fortalt mig om alt det her had på din blog. kan godt lide din blog efter nærmere studering af den :)

Skriv et svar

