Haha, er det meget pinligt at kunne lide denne her sang?

16. april 2010



Jeg vendte lige spørgsmålet med min søster, det kom der meget sjov ud af(!) Hun er også i tvivl, så nu spørger jer.
I hvilken kategori falder denne her sang lige? Hvem fanden er Erik Hassle, og hvorfor lyder det så godt?

Er han egentlig ikke en the voice/mtv klovn? Er ikke helt sikker, da jeg helst undgår disse….

Repeat!

8 Responses to “Haha, er det meget pinligt at kunne lide denne her sang?”

  1. Anonym Says:

    Jeg mener han har vundet x-factor i Norge eller noget i den stil..

  2. Sara Says:

    haha, jo, det er lidt pinligt, men jeg er med på vognen. Har dog ikke nævnt det for mine venner der er snobbede omkring musik endnu :) “Don’t bring flowers after I’m dead” er også gået lidt ind hos mig.
    Men min veninde sad ved siden af ham i flyveren på vej til england, og der sagde hun at han var uforudset rå på trods af mtv/boogie klovnheden :)

  3. M Says:

    Musik er Musik lige meget hvilken genre. så der er intet pinligt i at kunne lide en sang. det er derfor musik er skabt for at rører en, lige meget om det er pop rock eller techno. ser det nærmere som pinligt at være i tvivl om det er ok at kunne lide sangen. kan sige at Erik hassel startede ud på p3 og senere har fået succes på andre radio i dk. at være på boogie eller mtv er jo kun godt for kunstneren eftersom det er personens levebrød. der er intet i vejen ved at være mainstream det bekræfter bare kunstnerens succes.

    :)

  4. Anja Says:

    Erik Hassle!! alle ved da hvem han er? Han er Fra svergie, og har aldrig været med i Xfactor osv. Jeg hader ham virkelig som person, men elsker ret meget af hans musik

    ville ønske han ikke var så klam i det s:

  5. Christina Says:

    Jeg har heller aldrig forstået hvordan en form for musik kan være pinlig at høre? Det er bare et spørgsmål om at stå inde og for det, og hvis det lyder godt så er det da røv lige meget hvad andre mener.

    Har hørt hans album mange gange de sidste par måneder selvom jeg normalt hører rock, synes fandme han er cool og på trods af hvad andre måske synes, så synes jeg hans hår er cool!

    Wemaketherules.wordpress.com

  6. Jacob Says:

    Det er jo ikke ligefrem stor musik. Om det er pinligt? Det kommer vel an på, hvem du ER. Er du til Paradise Hotel og det indholdsløse, så er det skam ikke pinligt.

    Uanset så er det vel ligegyldigt, hvad andre synes. Vær dig selv, eller gik det af mode i 90’erne ;-)

    Men melodien er da meget catchy. :D

  7. dieana Says:

    Han er en pisse lækker svensker. Det kan vi godt li’.

  8. Louise Says:

    Haha – helt enig…

    Jeg synes nu også det er en smule pinligt, men ja… det er bare nogle skide gode toner! Han har bare styr på stemmen!

Skriv et svar

