Fabelagtigt

16. april 2010


Havde det så sjovt, var så glad, var i så godt selvskab, så alle mine venner, så mange glædelige gensyn.
Dette billede er desværre det eneste jeg har fra igår – og det har jeg endda lånt fra de SÅ sjove bloggere fra SUS. Katarzyna og jeg morede os så meget sammen med min ven Nick og Katarzyna’s veninde der ligner Ronja røverdatter! Vågnede op på mit gulv sammen med Nick, Ronja røverdatter, og en pige jeg synes er Laura Christiansen!

Nu skal jeg flytte – alle mine ting – fuck. Heldigvis er tingene forholdsvist pakket og jeg har to flyttemænd til at gøre det for mig. Men jeg kunne stadig godt finde andre ting jeg har mere lyst til lige nu.

8 Responses to “Fabelagtigt”

  1. SUS Says:

    HAHA det var genialt!

    //Katarzyna

  2. unchatblanc Says:

    ELSKER dine sko!

  3. Nikita Says:

    jaaaaa, jeg glæder mig til at crashe og drikke livet hos hos dig.

    Så godt at se dig igår. <3

  4. Pan Says:

    Hvor er du dejlig G.

  5. Anne Says:

    Endnu et billed af dig

  6. Kit Says:

    Din sko er ualmindelig nice – det må man sige! (:

  7. My Says:

    er du flyttet til latiner kvarteret i Århus? :)

Skriv et svar

