Det bedste jeg har set idag…længe!

16. april 2010



Boohyouwhore.com så jeg idag denne fantastiske video. Jeg burde sikkert have vidst hvem Gemma Slack er, men ikke desto mindre elsker jeg denne film. Den er kvalmende smuk. Er specielt betaget af den del mellem 1:15-2:10. Hun må være verdens smukkeste. Fucking inspirerende. På alle måder.

Mikkel, jeg håber inderligt at du ligger nummer 1, og jeg ligger nummer 2 på WordPress top blogs imorgen (i Danmark, naturligvis) og ikke omvendt som det plejer at være ;) (Ha ha, er meget vild med dit topliste hysteri) For det der, det er VIRKELIG, VIRKELIG godt!

3 Responses to “Det bedste jeg har set idag…længe!”

  1. Mikkel Says:

    Åh baby, det er sjovt for jeg tænkte på at det var noget for dig da jeg postede den! Elsker den :)

    Tak for i går :)

    Kys

  2. S! Says:

    Kim Glaser er helt fantastisk smukt her (og altid)!!

  3. ginajaqueline Says:

    S! Det her er den bedste kommentar jeg har fået idag ;) TUSIND TAK FOR NAVN PÅ ALF.

    Stalking, away

Skriv et svar

