Det er en så god dag idag!

15. april 2010


Bortset fra to angstanfald i Ikea, naturligvis “peace”. Sætter ikke mine ben der igen, og denne gang mener jeg det. Heller ikke selvom de glemte at slå min alt for dyre madras ind. Well, thank you very much.. Tjekkede ud af hotellet ved middags tid, og tog ind til “min” boligforening for at få overblik over situationen. Der var 25 numre før mig, og det var lige ved nød og næppe jeg nåede at finde frem til de oplysninger jeg skulle bruge – så mig ud i en taxa og hente nøgler hos min SÅ søde vicevært. Min lejlighed er dejlig, der er højt til loftet(kæmpe priotet) og mine gulve er blevet høvlet SÅ fint (styrer mig nu)

Lige nu? Lige nu venter jeg selvfølgelig på mine varer fra Ikea. De havde ikke informeret mig om at det kunne tage op til 3 timer før jeg havde betalt for transport. Så jeg kommer nok for sent til Weekday åbningen idag. Typisk, TYPISK IKEA ;-)
men jeg glæder mig helt vildt meget, mest af alt til at se alle mine piger, det er årtier siden.

3 Responses to “Det er en så god dag idag!”


  1. ih, hvor dejligt med lejlighed – og hyggeligt at hilse på dig i går! :)

    knus C

  2. Louise Says:

    Elsker det her indlæg!
    God fredag :-)

  3. SUS Says:

    Hej SÅ hyggeligt at møde dig igår. IRL. Tjek vores blog for smækre billeder af dig!

Skriv et svar

