SOMETIMES YOU HAVE YO MAKE YOUR OWN LUCK

14. april 2010


Tit synes jeg hele verden svigter. Ikke at jeg siger, at jeg har givet den grund til andet. Men alt og alle er så evigt utilrengelige, så det næste stykke tid vil jeg prøve at stole lidt mere på mig selv og ikke forvente og stole for meget. And make my own luck, som i øvrigt er min gode ven Jacob Speak’s yndlings citat.

One Response to “SOMETIMES YOU HAVE YO MAKE YOUR OWN LUCK”

  1. AAA Says:

    Måske du skulle ligge din livstil og bekendskaber om?

Skriv et svar

