Inspirerende billeder jeg faldt over igår aftes.

13. april 2010


Jeg er x’et med de her billeder.. Pigen med de pink læber giver mig lyst til at begynde at bruge pink læbestift, meget (eller i det mindste kysse hendes af..) Og få lavet mit hår langt! Den lyshårede pige bag bloggen What is Reality Anyway? har stjålet mine prikkede bukser, men de ligger stadig pakket i min taske.. Tror jeg vil have dem på idag. Pudsigt, har ikke brugt dem siden sidste sommer.

One Response to “Inspirerende billeder jeg faldt over igår aftes.”

  1. Louis d; Says:

    Noget af Nogle triste Knæ hende Med Læbestiften har:)

Skriv et svar

