Stemning’s

12. april 2010


1. Dejlig indbydende..
2. my trashy legs
3. Matas-indkøb fra idag.

7 Responses to “Stemning’s”

  1. Silje Says:

    Jeg er vild med det første billede. Nok fordi, jeg forestiller mig at sidde og kigge ud af vinduet, mens jeg får fantastiske tanker i hovedet, som skal skrives ned på en Mac. Håber, du kan nyde dét! Hav nogle gode dage, Gina.

  2. Anonym Says:

    har du skåret dig i benene?

  3. Anonym Says:

    Anonym:

    Du har måske aldrig set et par trevlede nylonstrømper??
    ‘my trashy legs’

    Ha ha, get a grib

  4. DU HAR RET Says:

    Hej Gina, for det første: total inspirerende blog!!

    Undrer mig bare lidt over at du har råd til konstant shopping, Iphone og fire dage på hotel?
    Har du bare et eller andet mega fedt job eller hvad?

    Hilsen Anne

  5. Anonym Says:

    Jo, har set trevlede nylonstrømper, har bare svært ved at hvorvidt det således på billedet?

  6. Josephina Says:

    Hvis du ikke kan se det, burde du virkelig besøge en optiker! tror du selv, at hun vil ligge billeder ud hvor hun havde skåret sig selv i benene?
    Skvat.

  7. alicya Says:

    Det ser ud som om du har skåret i dine ben?

Skriv et svar

