Og my god, gennemsigtige sko!

7. april 2010


Har ledt efter gennemsigtige sko i saa lang tid! Jeg skal have et par. De oeverste koster ca. 800kr. og de nederste ca. 500kr.

9 Responses to “Og my god, gennemsigtige sko!”

  1. S. B. Says:

    Kæft hvor er de grimme.. luder sko for alle pengene :) go for it

  2. htgh Says:

    De er da total luder-stripper agtige.

    total no go!!!!!!!!!!!

  3. Lulu Says:

    det er noget af det klammeste jeg længe har set

  4. ginajaqueline Says:

    Jeg synes de er saa fede..

  5. sara Says:

    Jeg synes overhovedet ikke de er klamme eller luderagtige. Det kommer da an på hvad man har dem på til. Jeg vil også gerne have nogle gennemsigtige sko :)

  6. Rikke Says:

    Er helt vild med det øverste par. Får mig til at tænke på Askepot.

  7. hhh Says:

    Ja, Askepot helt sikkert. De er så fiinne og uskyldige nemlig. Lad os forslå Disney at kalde deres nye film http://www.hotheels.com …. eller nej

  8. St Says:

    Sådan så askepot sku da ikk ud! Godt det ikk var i min barndom.

  9. habitudsen Says:

    Mine tæer ville ligne vakumpakket cocktailpølser i de sko dér :D

Skriv et svar

