Jeg skal tabe 13 kg. paa 3 uger.

7. april 2010


Det her er ikke min krop..

72 Responses to “Jeg skal tabe 13 kg. paa 3 uger.”

  1. pernille Says:

    Ren nysgerrighed.. hvordan vil du gøre det? Jeg skal selv ha tabt de obligatoriske 5 kg inden sommer, men det lyder meget som en crashdiet med 13 kg på 3 uger..
    hvis du har nogle tips til sunde snacks eller opskrifter, kunne du måske smide dem op på bloggen? (selvom du sikkert får nogle hadekommentarer med for meget fokus på vægt)
    der er sikkert mange tøser der stadig slæber rundt på vinterdellen ;)

  2. René Says:

    Pulver kur, mix det med tabeletter (koffein) og godt med efedrin = 5-8 kg pr. måned.

    Værsgo

    René

  3. mia Says:

    Jeg vil da gerne give dig et tip, du skal lade være med at spise, eller max spise en gulerod eller et æble om dagen og motionere 2 til 3 timer hver dag! sådan tabte jeg mig for et år siden 10 kg på 4 uger og jeg har ikke taget dem på igen! Man må bare holde ud, det lønner sig i sidste ende:) jeg er 171 høj og vejer 45 kg, og jeg spiser normalt og sundt så det passer ikke når diætisterne siger at man tager det hele på igen hvis man spiser normalt efter en sulteperiode.
    Held og lykke.

  4. Mille Says:

    Jeg håber, at du er ironisk René. Har du undersøgt bivirkningerne ved efedrin? Der en grund til, at det er ulovligt i Danmark.

  5. pernille Says:

    Okay, det er ikke for at gøre det her til en diskussion, men er nødt til lige at svare:
    jeg har slet ikke lyst til at blive så tynd.. det er da helt vildt sundhedsskadeligt at være så høj som du er og veje så lidt, det har ingen interesse. Hvis du har det godt med dig selv, så helt fair, men jeg vælger ikke at lytte til dit “gode” råd.
    Jeg beklager hvis det her lyder som et negativt indlæg, men vil ikke tage imod usunde/unaturlige råd og synes heller ikke de skal stå ubesvarede hen :)

  6. ginajaqueline Says:

    Skal til reunion med folk fra 4. klasse og vil IKKE vaere tykkere end dengang..

    Haha, (dette er dybt ironisk, det skal jeg heldigvis ikke.)

    ****************

    pernille – jeg vil ikke give slanketips, da jeg ikke vil opfordre folk til at goere som jeg selv goer, heriblandt spise de samme ting som jeg goer.

    Ren’e: Haha ligesom sidste sommer under modeugen? Kan du huske hvor zombie agtig jeg var? Sjovt nok, desi har har lige blandet sig i denne debat, bare paa min facebook wall.
    Ja, vil gerne have nogle af dem der smager vildt godt, jeg kan i oevrigt ikke taale dem jeg skylder dig.
    Haha, see you, hollywood…
    -og ja, har du som pigen spoerger om overhoved nogen viden om ephedrin? Slankepiller ER moeg farlige.

    Mia: Overvejer lidt at slette din kommentar, da jeg muligvis finder den lidt malplaceret.

    Pernille – vaere saa hoej, som jeg er. Hvor hoej tror du jeg er? Jeg er ikke sund.
    Det er fair at du bliver oprevet.
    Men! Dette var intet godt raad. Det var et kaempe statement for mig selv, at skrive om det her. Dog uden at snakke om de moerke sider. JEG skal tabe 13kg, og det skal du aabentbart ikke nej.

  7. kat Says:

    du er jo gal i hovedet at gå med de tanker, når du i forvejen er på str. med en på 12 og vil være mindre?…
    men held og lykke med det

  8. Cæcilie Says:

    Gina er da ikke på størrelse med en på 12 :) hun er da bare almindeligt slank. og som om alle I piger der oprevet kommenterer inderst inde ikke selv ønsker at tabe jer. For nogle lykkes det, nogle snakker højt om det, og nogle har simpelthen ikke viljestyrken :-) Jeg ville for alt i verden gerne være 13 kg lettere. Hvilken kvinde vil ikke det

  9. Trille Says:

    ja jeg ville ikke..

  10. Maria Says:

    Gina: jeg er ret sikker på at Pernille hentyder til Mia når hun siger at det er usundt at være så høj og veje så lidt(171 og 45kg) og at det er det “råd” som mia kommer med som hun ikke vil bruge.. :)

    og jeg synes at du skal slette Mia’s kommentar, sådan noget synes jeg i hvert fald ikk høre til her.. det høre til på en pro-ana side.. synes det var lidt små klamt at læse den kommentar, for at være ærlig.

  11. René Says:

    Jeg mener det dybt seriøst… :-)

    Der er så meget der er farligt, og efedrin giver bare hjertebanken og et par svedeture hvis du spiser godt igennem af det. Mix det med koffein tabeletter – brug de kraftigste Thermapower de kan købes i Sverige – Drik en masse pulver drik med kcal under 110 pr. 100g.

    Hvis i ønsker noget der er mere ekstremt så må i jo bare sige til…..

    Tab jer her til sommer ingen fyre gider at se på fede kvinder… HEJ HEJ

  12. K Says:

    STYR JER ALLESAMMEN! Hvor er det langt ude. Gina du er en str 36 og 160cm høj og så vil du tabe dig 13kg? er du sindsyg eller hvad?

  13. sofie Says:

    I er jo syge i hovedet. Gina, nu går det seriøst for vidt, du er nok det dårligeste forbilled for nogen som helst. din livstil er dybt sindsyg + jeg tror meget af det er ren pis.
    udover det, stop med at reager så oisse flabet på folks kommentarer, når du selv skriver det sygeste lort. overvejer at melde din blog da den er farlig for yngre piger der ikke ved bedre.

    my god, du er jo ikke rigtig klog!!!

  14. René Says:

    Sofie:

    Sagde den tykke pige.. :-)

  15. mia Says:

    Hej gina, det er helt i orden hvis du sletter den, jeg ved at nogle måske syns det er lidt ekstremt men jeg tænkte bare jeg ville skrive det for det virkede jo for mig:)
    God aften!

  16. Maria Says:

    -> cæcilie
    Hvis man uden videre kan smide 13 kg, trænger man sgu nok også til det.

    Nå, hej Gina, uden fordomme og bare af ren nysgerrighed;
    Synes du helt seriøst det er pænt at være så sygt tynd? Jeg er også selv MEGET kræsen når det kommer til piger med sul på kroppen. Vejer selv 45 kg og er også 160 høj (ligner faktisk dig ret meget af kropsbygning, ser det ud til) men kunne godt nok ikke forestille mig at være SÅ tynd igen! Kan du overhovedet tabe så meget? Du kommer vel ned omkring de 35 kg, og det er jo ikke en stabil tilstand for kroppen at være i (even though you wanted it to be).. Regner du med at holde det?
    Nå, men jeg synes anyways du har en meget flot krop, og det kommer fra en anden (MEGET) kræsen pige :)! Held og lykke med det

  17. Maria Says:

    -> sofie
    Hun har aldrig bedt om at være et forbillede? Hvis folk ikke har selvværd nok til at holde Ginas fuckede liv og idealer ude, kan de da bare skride fra bloggen..

  18. sofie Says:

    F.Y.I er ikke tyk, men kan godt se i selvfølgelig tror det fordi jeg tør sige sådan noget.

    Rene du er jo bare så syg i hovedet.

    udover det er jeg helt normal slank, har bare overskud og sund fornuft til at sige i er syge i hovedet. jeg lever et dejligt sundt liv og dør helt síkkert ikke for tidligt som visse andre her på kommentar siden. nævner ingen navne!

    og jo lille pige der slikker total røv, man er sgu et slags forbillede når man vælger at lægge sit liv ud på et åbent forum.

    så hvis hun ikk kan tåle folk kommentere så må gina sgu la være med at lægge sit liv ud.
    også et typisk tegn på folk der ikke har noget liv eller mangler noget i sit liv!

    hvor er det bare skide sørgeligt.

    og ja, kan da godt lade være med at læse den pro-ana agtige og jeg elsker at være på stoffer side, men som sagt ÅBENT FORUM

  19. sofie Says:

    udover det røvslikker pige, så har det her sgu da intet med selværd at gøre!

  20. Rikke Says:

    Dear God. Hvor er denne her diskussion bare … Ja, forkert på så mange måder.

    Det her er Ginas blog, og handler om Ginas liv og hendes måde at se verden på. Jeg synes faktisk det er fedt, hun er så åben omkring alting. Det er vel også det, der i sidste ende får folk til at læse herinde. Am I right?

    Og hvad angår folks vægt og idealer… Det er ikke noget andre skal blande sig i. Ønsker hun at tabe sig og blive gladere for sin krop, er det hendes valg. Det er jo forhelvede hende der skal leve hendes liv – ikke os andre.

  21. ginajaqueline Says:

    Latterlig debat..

  22. René Says:

    Sofie : Du tuder og tuder – du håner folk herinde med deres livsstil, du fremstår som en idiot lige pt men du prøver da at formulere dig ud af den. Ganske fornuftigt, men i mine øjne er du stadig den “tykke pige i klassen” her i debatten…. :-)

    Snup dig en kiks…. med smør på

    Gina – vi giver den gas – jeg er 100% på det ved du som altid.

    Mangler du noget til kuren eller kører du oldschool?

  23. ...... Says:

    jeg er meget enig med sofie!
    ja gina skriver om hendes livsstil, men når det bliver en side hvor der kommer råd til hvordan man tager sig 13 kg på 3 uger, så er man sgu lidt fucked hvis man prøver at retfærdiggøre det!
    og det undrer mig meget at du, gina – hvis du har en spiseforstyrrelse, vil dele det på den måde med andre? du vil vel ikke have at folk skal have det som du har det?
    jeg synes du skal indse at du er et forbillede for unge piger, eftersom at du jo er en køn pige. så må du også tage følgerne med, og måske ikke dele sådanne tanker til folk som er lette at “manipulere” med men nærmere dele det med folk som elsker dig. det virker på mig som om du kan lide at fremprovokere en masse følelser hos dine læsere, så de fortæller dig de negative ting som du siger til dig selv.

  24. heroine Says:

    Velkommen til Internettet, Sofie.
    Du er så typisk jantelovspræget, at det er ucharmerende.
    Ja, dette er et åbent forum, ja, alle kan læse indholdet, men det er ikke ensbetydende med, at du som enkeltstående læser, har ret til at censurerer indholdet.
    Hvem vil du melde bloggen til?

    Du har et valg, og det indebærer, at du kan lade være med, at læse bloggen.
    Du behøver ikke at pine dig selv, at kaste op, græmme dig eller rulle med øjnene, hvorefter du højlydt proklamerer til dine venner, at du læser denne ækle blog på nettet.
    Du kan endda fremhæve din egen goodie_two_shoes_moral ved, at de derefter kan læse dine harmdirrende indlæg.
    Sofie, du minder mig om de der sure, mindre intelligente damer, som skriver vrede læserbreve i Ekstra Bladet.

    Jeg synes du skal smutte en tur ind på eb.dk, og tilmelde dig Nationen.

  25. Ditte Says:

    Mh, der er ikke noget en god gang amfetamin ikke kan klare..

  26. Laura Says:

    Hold kæææææft mand! :D

    Gina, gør hvad du har det godt med, du er en sej kvinde!

  27. Cathrine Says:

    det handler om at trives med sin egen krop.
    hvis gina trives bedst med sin egen krop, ved at tabe 13 kg, så er det hendes valg!

    det er ikke sundt at være helt tynd, det er ikke sundt at være helt tyk – det ved alle.
    men! gina vil gerne tabe 13kg, så det gør hun.
    lad nu være med at være så negative.
    hun er 19 år, hun kan godt klare sig selv..

    fortsat god aften :-)

  28. Nikita Says:

    GINA DU ER SÅ MEGET FOR MEGET

  29. anja Says:

    Rene, du er for nice!!
    Please, for alt i verden, kom med flere råd. Jeg vil vide alt, du ved, om at tabe sig!!

    Hvad er pulveret, du snakker om – Nupo??
    Hvorfor skal jeg tage koffeinpiller, og tager jeg på, når jeg stopper med dem??

    Glæder mig sådan til at være sivtynd igen!

    Tykke piger sucks – især når de er misundelige og skal belære, fordi de er dovne og har vendt det døve øre til, når der blev berettet om at være grænseløs og leve i overhalingsbanen – der, hvor man får fede historier til børnebørnene. Du Sofie, din livshistorie lyder ikke som en, noget som helst forlag vil udgive. Nej stik mig Gina og Renes!!

  30. Stina Says:

    Jeg tror jeg melder denne blog!

  31. ginajaqueline Says:

    Elsker alle jer der vil melde mig!! Vil i evt. e-maile jeres anmeldelser, saa de kan komme paa bloggen?
    I kunne jo ogsaa gaa til EKSTRA BLADET, men mon ikke folk har andet at tage sig til..?

  32. Cathrine Says:

    anja: jeg er også på ginas side, men det er latterligt, at begynde at skrive “tykke piger sucks” eller hvad nu dit ordforråd holder til..

    du synes ikke, at det er okay, at folk skriver en masse lort til gina, men det er da heller ikke okay at du skriver dårligt om tykke mennesker.
    det udarter sig bare til noget som ikke hører hjemme nogen steder, ligesom så mange af de andre negative kommentarer her på bloggen..

    jeg glæder mig til at høre om resultatet gina :-) det er fandme stærkt gået, hvis du kan tabe dig så meget på så kort tid.
    fedt at du ikke tager dig af, hvad andre siger, men bare kører på.. det er grunden til, at jeg finder dig inspirerende.

  33. MC Says:

    HAHAHAHAH René hvor kan jeg dog godt lide dig og self også dig Gina..

    Jeg er faktisk ved at blive lidt rund selv (jeg vælger dog at kalde det erotisk buttet og bilder mig selv ind at det er det nye).. men tror vist alligevel jeg snart skal med på vognen til jeres sindsyge slankekure..

  34. Emma Says:

    Det er sjovt hvordan folk reagerer på dit indlæg Gina :) Det er utroligt hvor meget folk (piger)kan gå op i deres egen, og andres vægt. Er det ikke en individuel sag? Er det ikke noget man gør op med sig selv, og tydeligvis selv er herre over?
    Lad være med at få kørt en bitchy stemning op, over noget der egentligt ikke er jeres problem.

    Gina, den blog er for fed! Fedt du tør være ærglig, og skrive hvad du tænker på.

  35. René Says:

    Godmorgen til alle de TYKKE mennesker der sidder og puster bag skærmen mens de fumler ved tasterne i ren aggression over de føler ramt. Stakkels mennesker – men i er velkommen til at maile mig en besked om hvor slem jeg er – eller tage jer sammen og få et par slanke tips istedet.

    Nå never mind i er alle velkommen til at maile mig hvis i vil vide mere om vilde slankekure.

    rene0208@gmail.com

    DET VIL ALDRIG BLIVE MODERNE AT VÆRE FED – INTET TØJ PASSER DIG – DU HAR LAVT SELVVÆRD OG SVEDER TRAN PÅ GADEN MENS DU PRØVER AT SE SMART UD…

  36. anja Says:

    Way to go Rene!

  37. Magherita Says:

    Den her debat er da vidst løbet lidt løbsk, lige såvel som det ikke er iorden at angribe Gina er det sgu heller ikke iorden at angribe andre mennesker, det ret dobbelt moralsk at folk synes man skal respektere at gina vil tabe 13 kg (om hun så er for tynd eller ej), for derefter at angribe folk der er tykke. Lad dog være med at prøve at få folk til at føle der er noget galt med dem, det viser kun der er noget galt med jer.

  38. Christine Says:

    Haha, René og Anja, nu vi snakker om lavt selvværd, så tror jeg, at det er jer, der er hårdt ramt af det.
    I bliver nødt til at svine tykke mennesker for at sætte jer selv i et bedre lys.
    Det er sgu sørgeligt :)

  39. René Says:

    Det er nemlig korrekt…
    Jeg er helt nede på mit selvværd så derfor har jeg overskud til at skrive hvordan man taber sig til de tykke mennesker – så har de også en chance for at være klar til sommer. Også kan de få det selvværd jeg åbenbart mangler.

    Nå men fin omvendt psykologi hehe du er zød…

  40. Christine Says:

    Godt du selv kan se det..

  41. aja Says:

    http://www.apoteket.dk/Spoerg%20apoteket/Stil%20spoergsmaal/Hjerte%20og%20kredsl%C3%B8b/Er%20efedrin%20farligt.aspx

    så er man måske sluppet af med nogle kilo, men må døje med rystelser, opkastning, vandladningsbesvær og svedeture i stedet. lækkert, lækkert..

    rené, ord er spildt på dig. håber, at du har et skønt liv med så lidt mulig kontakt med andre mennesker som muligt.

    (og nej, jeg er ikke tyk, fyi. men tidligere spiseforstyrret og bruger af diverse slankemetoder. det kan ikke anbefales. der findes ingen genvej til at tabe sig…)

  42. Stine Says:

    René: Om du vil det eller ej, så viser dine beskeder stor angst for at “være forkert” og “ikke at blive accepteret”.
    Det er meget muligt at det ikke er bevidst, men hvis jeg nu siger “René, imorgen når du vågner vejer du 20 kg mere” Ville du så kunne klare det? så ville du være en af de fede og hvad så? Her ville dit dårlige selvværd slå ind, for så var du lige pludselig “en af dem” Og dine tanker ville fortælle dig at du ikke ville være noget værd så fed som du var. For du har kun lært at man kan blive accepteret ved sit ydre, hvilket du ikke kan gøre for, men trist er det at du har brug for at tryne andre mennesker.

    Møs møs
    Tykke Stine.

  43. Louise Says:

    Synes også tykke mennesker stinker, så godt at du har valgt at smide de overflødige kilo inden sommer. Synes du skal overveje om 13 kg. er nok. Jeg viser mig ikke i bikini, hvis jeg ikke vejer under 42 kg (jeg er 179 cm)Man kan som bekendt aldrig blive for tynd. Held og lykke med det:-)

  44. Maja Says:

    fuck hvor er i klamme at høre på(rené og anja)!

    i er da nogle utrolig lave mennesker.. føj!
    føj føj føj..

  45. Stina Says:

    Sjov debat. Gina, jeg har aldrig læst om så dum en pige før. Din blog er blevet meldt. Vi havde den oppe at vende til en forlæsning på uni.

  46. Sia Says:

    Lad være med at melde hendes blog, det er det hun vil have :s fame fame fame.. desuden kan hun vel tabe 13 kg hvis hun vil, lige nu vejer hun vel 60? så hun ville være tynd, men ikke død jo.. slap dog af mennesker

  47. ginajaqueline Says:

    Sia – vejer sguda ikke 60kg!!!

  48. Caja Says:

    Stine og Aja? You go girls! Er helt enig med jer… Gina, du kæmper med din ikke eksisterende overvægt? Du taber dig? Så tager du på igen? Sulter dig, tager livsfarlige piller – men er du så lykkelig?
    René du er direkte et svagt, nedladende menneske med et helt forvrænget syn på menneskekroppen. Helbredsmæssigt er det ligeså farligt at være SÅ tynd som at være overvægtig. Btw, for dig er man tyk hvis man har en BMI på over 20! Du ville sige til helt normale, sunde, raske, glade kvinder at de er fede og intet værd! DU er intet værd dit piece of shit. Jeg er indforstået med at der er flere bloggere end Gina der lider af spiseforstyrrelser, men de lægger det ikke ind på et åbent forum hvor yngre piger, (ekstremt)tynde såvel som TYKKE(eller hvad du nu mener er tykt) kan se det. Bloggere er in nu, og ligemeget hvad så er Gina et forbillede. I stedet for at give råd til unge kvinder at de skal holde sig fra det her, støtte og hjælpe – så råder hun til ekstreme og livsfarlige vægttabsmetoder der, hvis det går helt i vasken, kommer til at præge dem resten af deres liv, både helbredsmæssigt og mentalt.
    KVINDER I ER ALLE SMUKKE OG FANTASTISKE SOM I ER!

  49. Sia Says:

    Hvorfor skal du kommentere det på den måde? Jeg er jo ikke den eneste der synes du ser ud til, at veje 60? Du ser synd og fin ud, der var jo intet ondt i det. 60 er en fin vægt – og den passer også til dig.

  50. marina Says:

    Hah, hun vejer sgu da max 50 kg. 60 kg er (fra et smagfuldt synspunkt) altså meget på 160 cm..

  51. Sia Says:

    50? ahhhhhh! jeg er 162 og vejer 59 kg, og min krop minder meget om ginas!

  52. Anna Says:

    Jeg kan bare godt lide kage?

  53. ann Says:

    Hvilken spiseforstyrrelse har du egentlig? Er du overspiser? Når du alligevel blotlægger så meget af dit liv, kan du vel også delagtiggøre os fuldstændig i detaljerne.

    Og ephedrin er ganske fint – jeg tog det i mange år, og det eneste, det har forårsaget for mig er regelmæssige EKG’er, hjertescanninger og lægebesøg.. så René skal da have lov til at betale for disse besøg gennem sin skat, når han nu er sådan en fortaler for brug af dette stof som slankemiddel. Jeg tager gerne min næste EKG med ham i tankerne ! møz

    Og tab dig da for fanden, hvis du vil – fuck nu det, det er jo bare spæk, og alle tænker jo alligevel på det her op til sommeren. Men du kommer jo nok til at blive dømt på dine fremtidige billeder, skal du se.. men så kører debatten tilgengæld igen :D

  54. Maja Says:

    Jeg synes abselut heller ikk det ligner at gina vejer 60kg og 60 kg for en på hendes højde er da meget.. jeg er 170 og vejer 55..

    men er sådan set også ligegyldigt.. ligemeget om gina så vejer 50 eller 55 så er det alt for sindsygt at ville tabe sig 13 kg og så på 3 uger.. det kan sku ikk være sundt!

  55. Sia Says:

    Ved heller ikke rigtig om man skal tro på at det lykkes.. 13 kg på 3 uger er fandeme meget!!

  56. Stella Says:

    hvad vejer du, gina?

  57. katting Says:

    Enig, Gina vejer sgu da ikke 60 kg!

    Jeg er 169 og vejer 52 kg – og min læge siger, at det er fint!

  58. dinmor Says:

    jeg kan ikke finde ud af om jeg skal grine eller græde over din blog. håber at det er en eller anden form for provokation, og ikke har det nærmeste hold i virkeligheden. så kunne man da i det mindste grine af dig. hvis du virkelig mener alt det du skriver herinde.. så er du virkelig et tragisk tilfælde. du har virkelig brug for hjælp. den er jo helt gal inde i dit hoved. stakkels dig.

  59. Sofie Says:

    PIGER! I SLÅR JER SELV IHJEL!

  60. marie jedig Says:

    Hvor er det dog fantastisk, at din blog kan tiltrække og provokere flere debatindlæg frem end de fleste webaviser…

    Håber du ser disse kommentarer som en form for underholdning, Gina… Du styrer!

    Og til alle jer andre: Hyklere.

  61. Ana Says:

    Haha man kan bare se det er dig som har skrevet de sidste beskeder Gina/Maria jedig! Hahahahaha. Hvis folk så dig rigtig ville de forstå hvor underlig og arrogant du er.

  62. ginajaqueline Says:

    Ana – fint nok at du synes jeg er underlig og arrogant, efter åbentbart at have mødt mig i virkeligheden.. Det er jeg helt sikkert også :-)
    Men come on, skal jeg forstå det som om du claimer jeg selv skriver mine kommentarer, eller ihvertfald de sidste par stykker?

    Lad nu være med at have så ondt:-):-)

  63. Louise Says:

    Haha. – Jeg tror at hvis Gina ville udgive sig for at være en anden og skrive kommentarer på hendes egen blog, så havde hun nok valgt et tilfældigt navn og ikke en person der rent faktisk findes. Marie Jedig har bloggen “AND THE BLACK”.

  64. Laerke Says:

    Gina og René, i er for cool.
    Vil du ikke lave et indlæg om, hvordan det er gået?

  65. line Says:

    ja gina, vil du ikke give lidt feedback om hvordan det går med at tabe kiloene/ er gået med det? :-)

  66. Slanking Says:

    Great and insightful post, hope to see more posts like this in the future

  67. Nanna Says:

    Jeg aner sgu’ ikke hvad jeg skal sige til det her lort i har gang i. Virkelig. Det virker så fuldstændigt psykedelisk og korrupt. Hvad med om i bakkede hinanden op istedet for at rakke ned på alt og alle. En del af jer, som er herinde har brug for hjælp, ikke at blive rakket ned på osv. Det er jo dumt og en ond cirkel at starte. Alle forslag til hvordan man kan slanke sig er vel fair? Det er et råd, noget set som en hjælp. Man behøver vel ikke sige at “det gider man i hvert fald ikke fordi blablabla..” osv.? Det er jo ikke nødvendigt. Hver enkelt af jer kan vælge hvilke råd i vil bruge og hvilke i ikke synes er tiltalende. Der er jo ikke noget herinde der er decideret ondt ment, og det der er, er kun tilsvarende alt andet helt hen i vejret som er blevet postet her.

    Så calm down.
    Jeg er ligeglad med, om der aldrig er nogen der poster noget i denne debat mere, men jeg synes bare lige jeg ville komme med min mening. Så ja, go ahead, rak ned på min synsvinkel jeg ved i vil og kan..
    Men jeg har ikke tænkt mig at tage mig af det – I can take it.

  68. Ditte Says:

    Ja, 13 kg er nu meget, du har sådan en pæn lille krop Gina, og har også selv set de gamle billeder af dig hvor du har lidt runde kinder, der ser du også rigtig godt ud. Vær glad for din krop som den er nu :) ..
    Ligemeget hvor meget vi vejer og hvor forskellige vi er – så elsk dog jer selv piger – PRØV!
    Er træt af at høre på at folk muligvis synes jeg er fed, med alle de kommentare der ligger herinde. Og jo, hvis jeg skal finde en lækker mand, kan jeg sagtens, og jeg er 170 cm, og vejer 65 kg .. og jeg er stolt af det. Synes selv jeg ser godt ud, og VED at jeg altid kan score i byen hvis det er.
    Jeg går selvfølgelig selv meget op i mit udseende, hvilket hver en pige burde gøre. Men jeg går altså også utroligt meget op i personlighed. Det tror jeg virkelig mange af jer glemmer. Hvis en af jer lignede Kate Moss, men var en idiot, tror i så at en mand ville gifte sig med jer, og leve lykkeligt? –NEJ!
    Men det er selvfølgelig bare min mening. Elsk jer selv som i er piger, vi er sku’ smukke på hver vores måde :)

  69. Nadja Says:

    Pas på!sæt i det mindste 1 måned af til vægttabet!

    har selv tabt 10 kilo på en måned
    en gang ved, at holde en kostplan på 1000-1200 kalorier pr.dag/plus sammenlagt 1 times motion over dagen

    Drik meget vand,spis meget grønt/mindre frugt,få masser af protein fra:Magert kød/fisk,kylling,el.kikærter,bælgfrugter,sojabønner,magre mejeriprodukter,husk din morgenmad er dagens vigtigste måltid!brug stærke krydderier i maden fx.Chillipeber,Stærk sennep,ingefær,og lign.Drik Grøn te,og Kaffe,evt.med skummetmælk/sødetabs

    Kulhydraterne holdes på minimum

    Det er meningen, at du taber fedtet,ikke muskel-hjertevæv,el.væske!

    Ønsker dig en Go Sommer!*S*

    fordel dine måltider på en fornuftig måde over dagen gerne 5-6 måltider ialt

  70. Nadja Says:

    men ville nok råde dig-til at tabe max de 7-8 kilo første måned,det er stadig meget,men mere tilrådeligt hvertfald

    …for et par år siden!
    kunne jeg have fundet på det samme med at tabe sig hurtigst muligt,men…

    når man har læst lidt om de processer, der sker i kroppen under hurtige vægttab

    hvis du godt vil holde din hud stram, og være sikker på ikke at forringe dit stofskifte,og tære på dine indre organer(det gør kroppen hvis man sulter)
    eller efterfølgende hårtab:-(

    det er min mening!

    pas godt på dig selv!brug din fornuft!

    resultatet kommer af sig selv fokuser på andet, end hvor hurtigt det går,så er du fit før du aner***

Skriv et svar

