Jeg troede altså de sang ingen som mig..

6. april 2010



Men jeg elsker den alligevel. “Før du ligger dig ned, og tager tingene forgivet”…

7 Responses to “Jeg troede altså de sang ingen som mig..”

  1. Anonym Says:

    Åh Gina, jeg bliver ved med at finde dig fantastisk inspirerende!

  2. irina Says:

    jeg kan kun give dig ret.. elsker den også :-) Hilsen fra mig til dig!

  3. Ludo Says:

    Okay lidt mærkeligt at skrive det her!
    Men altså du har prøvet atkins har du ikke?
    Kan du ikke nævne nogle ting med 0 gram kulhydrater (ikke 0-1) ? :D

    og virkede den?


  4. og BUM! med den kommentar blev det vendt til en pro ana side…

  5. Lene May Says:

    ATKINS HAR INTET MED PRO-ANA AT GØRE, TVÆRTIMOD ÆDER DU SOM ET SVIN PÅ DEN KUR. MEN ER ENIG I, AT DET ER LIDT ÆRGELIGT AT DER EFTER DE POSITIVE KOMMENTARER TIL GINA, KOMMER ET SPØRGSMÅL OM MAD…

  6. lea Says:

    Hej Gina! Ville egentlig bare høre om Kostume salonen stadig har åbent? :-)

  7. Ludo Says:

    hvad? det er da ikke en negativ kommentar? vidste bare at hun havde været på den?

    Der er sq da normale mennesker der er på atkins?

Skriv et svar

