VERY FUNNY!!!

4. april 2010


Har vaeret til SkullCandy aabning idag, Sif er nemlig den nye butiksbestyrer og ansigt udadtil for SkullCandy og SkullCandys nye butik paa Vesterbro. Jeg har chillet med en masse mennesker idag og set en masse live musik, og saa har jeg faaet et par totalt udgaaede SkullCandy hovedtelefoner, jeg har sukket over hele dagen, af ejeren!! I love it. Evt. undskylding for ipone eller ny ipod tirsdag? kan man putte et hvert stik i de helt nye iphones?
Even better.. Efter en hel dags fri bar – min familie bor lige ved siden af.
Her bliver jeg resten af weekenden, imorgen bliver her holdt kaempe fest.

3 Responses to “VERY FUNNY!!!”

  1. lianna Says:

    Iphone.. ikke ipone

  2. Mia Says:

    Hej Gina,
    tak for en inspirerende blog.
    faldt over disse sko, og kom til at tænke på dig. Synes der er mange muligheder i dem, og de kunne godt passe ind i dit klædeskab.
    take a look :-)

    Hilsen Mia!

    http://cgi.ebay.co.uk/LADIES-GOTH-PUNK-PLATFORM-BOOTS-BLACK-SIZE-6-5_W0QQitemZ370356775213QQcmdZViewItemQQptZWomen_s_Shoes?hash=item563afbe92d#ht_500wt_1182

  3. Anne Says:

    Hej Gina.
    Ja, i iphones kan du putte alle stik i :) .

Skriv et svar

