Godnat, hav en god fredag aften..

3. april 2010


5 Responses to “Godnat, hav en god fredag aften..”

  1. Line Sofie Says:

    VERDENS BEDSTE BJöRK SANG!!! jeg elsker den sang!
    :)

  2. Negar Latifi Says:

    Hej Gina! Håber du har det godt. Sender en hilsen. Har lige set denne film på højskolen: http://www.youtube.com/watch?v=RVYDG2oSdlY

    Tror du vil elske den!

    Knus

    http://considerant.wordpress.com/

  3. Negar Latifi Says:

    Spændende artikel. Læs den! http://www.information.dk/164028

    Grønne øjne
    I dag er Christiane falmet. Men jeg kan stadig se bogen og billederne for mig. Jeg blev helt forskrækket, da jeg for et par år siden kunne læse i Politiken, at Christiane stadig lever, at hun har grønne øjne, at hun har et barn, og at hun en gang imellem lukker sig inde i et rum med puder, dyner og videofilm – og ryger heroin. Jeg var ellers sikker på, at bogen sluttede med, at hun døde, at verden var et forkert sted for hende. Men pludselig var hun her igen. Og så falmede hun lidt mere. Jeg har siden set på nettet, at Detlef også overlevede, kom i fængsel og i dag er gift, clean, har to børn og kører handicapbus.

    Bogen om hans barndomskæreste passede perfekt til mit start-teenageliv, dagbøger, vinflasker med farvede stearinlys og ditto vægge. Hun oplevede alt det, jeg ikke havde oplevet endnu – og også meget, som jeg heldigvis aldrig kom til at opleve. Hvorfor var jeg så fascineret? Og naiv? Jeg ved det ikke. Men jeg er ikke i tvivl om, at jeg ville læse den bog meget anderledes i dag. Hvis Facebook havde eksisteret, da jeg var 12, så havde jeg helt sikkert spurgt hende, om vi skulle være venner.

    Christiane indtalte historien om sit liv på bånd, og optagelserne blev senere udgivet som bog: ‘Christiane F. – Wir Kinder vom Bahnhof Zoo’, som udkom i 1979.

  4. ginajaqueline Says:

    Hun minder dejligt meget om mig ikke? Mm, eller omvendt sekvfølgelig.. hehe hey, babe, jeg har jo vaeret charistiane f fan siden 7. klasse, saa ja. er helt enig.
    Har skrvet paa mine egne vægge, skal vi skrive paa mine nye?

    ? . . . . . .

    fuck

  5. Negar Latifi Says:

    ja det var præcis det jeg tænkte… Du er den nye og danske udgave af Christiane F. Jeg synes det er lidt sejt. Og hende der synes det er lidt spændende og ville ha kontaktet dig er mig.

    Gør det skriv på dine vægge!

Skriv et svar

