Anders Matthesen synes jeg er vildt smuk.

30. marts 2010


Og jeg synes han er vildt sjov!!! haha

24 Responses to “Anders Matthesen synes jeg er vildt smuk.”

  1. Ditte Says:

    Overskriften.. Synes Anders Matthesen, at du er smuk.. eller synes du, at han er smuk? ;-)


  2. tænkte nøjagtig det samme da jeg så den xD altså overskriften :p

  3. ginajaqueline Says:

    Hehe, den er god nok.

  4. marie jedig Says:

    Hvordan har du fundet ud af det :-D

  5. niko Says:

    får du aldrig nok af dig selv?

  6. Louise Says:

    heh, jeg gætter på det er Anders Matthesen synes jeg, er vildt smuk ;)

    Men hvor vil jeg være misundelig, hvis det er det sidste!

  7. Ditte Says:

    Haha, du er for sej Gina ;-) “den er god nok!” :-D

  8. Maja Mia Says:

    Ja, og Brad Pitt gav mig lige et kald før og spurgte om vi skulle knalde. Funny world, huh?

  9. TisJa Says:

    Helt sikkert gina. Og jeg havde sex med Johnny Depp haha. Vild fantasi du ha

  10. ginajaqueline Says:

    Freaks :-)

  11. Cathrine Says:

    det er da helt utroligt, at der hele tiden er nogle, som skal være efter gina!
    overskriften hentyder jo nok til, at gina synes, at anden er smuk.
    ergo filmene som er smidt ind..
    jeese louise

  12. anonym Says:

    det kan jo også godt være at anden synes gina er smuk? sådan havde jeg hvertfald forstået det hele. og hvem kan sige ham i mod.

  13. Maja Mia Says:

    Det kan jeg :-) Men det måske også lidt mærkeligt at modsige en udtalelse som højst sandsynligt aldrig nogensinde har fundet sted.

  14. ginajaqueline Says:

    Proever igen – den er god nok.

    Is it a big deal?

  15. ginajaqueline Says:

    Hehe, Maja Mia traek vejret..

  16. Anonym Says:

    Hvor ville jeg ønske det var mig!
    Kommer du ikke med en lille historie om hvor/hvornår/hvordan??? ;)

  17. Tara Says:

    Jamen det var da fedt for dig? Hvorfor skal hele verden vide det zøde? :-)

  18. ginajaqueline Says:

    Tara – ved ikke helt hvilken verden du lever i..

  19. Tara Says:

    Hvilken verden lever DU i?

  20. ginajaqueline Says:

    Ikke i den samme verden som dig ihvertfald.

  21. Louise Says:

    Trættende og forfærdeligt at der findes så mange, så små og sølle mennesker i det her land. Gi’ jer dog forhelved til noget andet..
    – Tilbage til emnet, jeg synes også Anders er fucking sjov, og det fede er at han tydeligvis ikke gør det for pengenes skyld, men fordi at han elsker det han laver!

  22. Anden Says:

    jeg synes du er grim.. Indeni og udenpå!!

  23. ginajaqueline Says:

    hahahaha

  24. Etta bean Says:

    det passer sikkert…for anders matthesen er da bar den villeste player!! han er da ligegald med om man er 12 eller 19 han knalder alt og dropper alle søde der gir fisse. kender altså folk der har været den igennem.

    så ikke kun en god ting at være vildt smuk i hans øjne!!!!!!!!!!!!!

Skriv et svar

