Jeg kan ikke vente til det bliver weekend igen

28. marts 2010



Det behoever jeg heldigvis heller ikke, for Sif fejrer sin 21aars foedselsdag paa onsdag paa Mono!
Igaar var vildt.. Jeg lavede middag til Anastasia og hende og Sif’s veninde Karo kom over og drak gin og tonic(s!)
Vi tog paa strassen hvor vores ven spillede sammen med hankat, der var alt for mange cocktails indvolveret, men saadan er det jo naar man er i godt selskab. Vi tog alle sammen paa TS og til afterparty, hvor jeg maatte saette mig selv paa en taxa. Klogt valg, men husker jo intet..
Nu vil jeg lave smoerstegt laks med gratineret brocoli, smaa kartofler med skrael paa, caberet sause og masser citron. Til mig selv. Kan man doe af toemmermaend spurgte min veninde Katrine (ja, den Katrine) sine venner om i en status update paa facebook for en maaneds tid siden. Svaret er ja, Katrine. Det kan man godt. Jeg doer igen og igen.

Undskylder altsaa de erstattede bogstaver, men det er bare fordi jeg proever at vaere saa INTERNATIONAL.

40 Responses to “Jeg kan ikke vente til det bliver weekend igen”

  1. marina Says:

    Er dine læber hævede endnu? For de ser altså en smule Anni Fønsby-agtige ud på billederne

  2. sofie hedensted Says:

    Hvor ser din “top” fed ud, er det bare en gennemsigtig bluse med bh indenunder eller?

  3. ginajaqueline Says:

    Lidt, men det synes jeg nu virkelig ikke de goer.

  4. ginajaqueline Says:

    Tak. Ja – du kan se dem hver isaer lidt laengere nede paa bloggen :-)

  5. ´... Says:

    Andemund!! Ser dumt og falsk ud.
    Du var så pæn og naturlig før.

  6. anonym Says:

    du ser smuk ud, udover dine forfærdelige læber. dem er jeg virkelig ikke tilhænger af.

  7. ginajaqueline Says:

    Haha hold dog kaeft, jeg er jo mega smuk..
    ved ikke hvad en andemund er, men JEG elsker mine nye laeber, og synes at de er fantastisk lavet.

  8. Silje Says:

    Rolig folkens, det er jo fordi, Gina laver trutmund :)

  9. Simone Says:

    De nye læber er super fine til dig! :)

  10. Sofie B Says:

    Fedt kluns.. :)

  11. ´... Says:

    Andemund er når dine læber ligner et bredt andenæb, der stikker ud.
    – Og nej, tror ikke hun laver trutmund.
    Sådan ser falske læber bare ud.

  12. ginajaqueline Says:

    1, min mund er (desvaerre) ikke bred.
    2, jeg ved godt hvad du mener nu, men det goer mine ikke. har kant pa mine l;ber naturligt, specielt paa min overlaebe.
    3, til det sidste / det var da en gammeldags holdning at have.

  13. ´... Says:

    1. Bred på den måde at læberne er lige brede henover hele læben. De er ikke tykkest på midten som normale læber.
    2. Ja okay. Det er så din mening. Jeg synes du var naturlig smukkere før.
    3. Nej. Det er bare min mening. Er skam ikke mod plastikkirrugi. Synes bare læber ser falske ud, når man sprøjter diverse ting ind i dem.

    Jeg forklare lidt tydligere så: Det ligner to cocktailpølser der ligger oven på hinanden.

  14. Michella Says:

    Så lad dog for freaking fanden pigebarnet have sine læber i fred. Hun er glad for dem og så er alt jo godt ;)

  15. ginajaqueline Says:

    ‘Jeg forklare lidt tydligere så’ lad vaere med at vaere flabet, og tak for din mening.

  16. Christine Says:

    Det ligner at du har skæg på nederste billede.
    Altså du ser helt utrolig smuk ud og dine læber er blevet et flot resultat.
    Det var ingen negativ indvendning, blot en uskyldig påpegning, som ikke skal tages så hårdt som det måske lyder :)

  17. ginajaqueline Says:

    Men jeg har jo ikke skaeg..

  18. Anne Says:

    Det ser godt ud!
    Og så længe du selv er glad for dem, så fuck da alt andet!

  19. camilla Says:

    hej gina.
    jeg kan kun finde bh-en længere nede på siden som er fra H&M, men hvad med toppen der er over? Hvor er den fra? :-)

  20. ginajaqueline Says:

    Blusen er indenunder bh-en, og den er fra h og m divided. hihi

  21. MJ Says:

    Hvis du prøver at være international, skal du nok ikke skrive på gammel dansk. Prøv istedet engelsk??

  22. ginajaqueline Says:

    Hvorfor er folk saa pisse nederen idag, styr jer saa, og lad vaere med at angribe saadan, i er ikke til at holde ud.

    MJ, det var jo tydeligvis en joke, international pga. den udenlandske computer uden ae oe aa. Tsk

  23. anja Says:

    Kær Gina!

    Jeg kan slet ikke forstå de folk, der sviner dig. Det er midundelse og længere er den ikke! Fuck sure folk! Jeg synes godt om resultatet, men gad rigtig godt se et før og et efter-billede. Hvis du nu tager et gammelt billede og tager et nyt under samme lysforhold osv..

    mVH aNJA

  24. Cecilie Says:

    Jeg blander mig atter som jeg har gjort i et tidligere indlæg! DK er kåret som et jantelovs land – og når man ser på nogle af de kommentarer som bliver skrevet her på Gina’s blog, så bliver man bare ydeligere bekræftet. Jeg tænker lidt at visse mennesker – rigtig mange mennesker – har brug for at nedgøre Gina, for ligesom at få det bedre med sig selv. Til jer mennesker, som ikke laver andet end at sidde og lede efter fejl: Tænk over HVORFOR i skriver den nedladende kommentar! Måske synes i at der reelt er noget om snakken, men prøv at tænk på at der altså også er en modtager – et menneske skal faktisk tage imod jeres nedgørelser – så tænk over om det egentlig er nødvendigt, eller om det bare lige er for at give jer selv en optur i retning af “Gina skal ikke tro hun er bedre end mig, eller alle andre, hun skal pilles ned!”! Der ER faktisk noget der hedder næstekærlighed, og hvis Gina er glad for sine læber, sit tøj eller noget helt tredje, så er det vel det der er det vigtigste? Det er afsindigt lidt vigtigt om i er enige….TÆNK OVER DET – Man får det meget bedre af at møde mennesker der hvor de er:-)

  25. anonym Says:

    jeg synes du er smuk gina, virkelig. men læberne holder ikke. synes bare jeg vil være ærlig.

  26. ...... Says:

    Lad dog folk have deres egne meninger, vi behøver ikke være ens. Gina er en ekstrem person i måden hun lever hendes liv på (penge, rusmidler og udseende) og det er oplagt at nogle mennesker vil kommentere på det.
    Og Cecilie, hvorfor har du brug for at generalisere alle der skriver negative ting? Måske er det deres ærlige mening. Så kan man diskutere hvorvidt folk kommer med konstruktiv kritik, men eftersom at Gina beholder hendes blog efter at blive svinet til så mange gange, kan hun vel godt klare det. TÆNK OVER DET :-)

  27. a Says:

    hun har ikke skæg, for guds skyld. det er skygger.

  28. Sidse Says:

    Hahaha, hold nu for guds skyld! Gina, du er smækkerlækker.

  29. Negar Latifi Says:

    Du er så smuk Gina. Ønsker dig en god påse. Negar

  30. Negar Latifi Says:

    Du er så smuk Gina. Ønsker dig en god påse. Negar

    http://considerant.wordpress.com/

  31. ida Marié Says:

    du ser så frisk og smuk ud for tiden.

  32. Tara Says:

    Hmm. Jeg kan ikke rigtig finde ud af det. Jeg synes du ser fesen ud. For det første kan jeg ikke sætte mig ind i hvorfor du fik lavet dine læber i første omgang. Hvem er det du vil tilfredsstille? Hvorfor skal det hele handle om hvordan du ser ud. Det virker lidt som om din blog er blevet dit eget egotrippiske forum, hvor du poster tusind billeder ud hvor du laver trutmund og forventer at folk skriver du er den smukkeste i verden – fordi det gør du, for du er i hvert fald ikke særlig god til at tage imod kritik. Min konklusion er: Vågn op til det virkelig liv. Du lever i en lille boble.

  33. Sarah K Says:

    Skal Tara ikke forestille at være din veninde? (hvis det altså er den Tara). Så er det i hvert fald det mest latterlige at skrive i et åbent forum.
    Flotte billeder ellers.

  34. Tara Says:

    Der er altså flere i verden, der hedder Tara.

  35. Sarah K Says:

    Det lød bare Tara-agtigt :) Sorry.

  36. CCCC Says:

    Jeg har ikke været på nettet i to uger – Og ved du hvad jeg har savnet? DIN blog. Det er sgu lidt weird, et eller andet sted. Men jeg synes omvendt også, at det er fantastisk at du kan inspirere så meget – og give så meget lyst til at følge din blog, som er en god blanding af DIT liv, DIN stil og DIG. Det er sgu da fedt!

    Tjae, janteloven længe leve. Åbenbart. Sørgerligt!! :)

    Glæder mig til at læse mere ;)

  37. L Says:

    tara og maja mia, i er bare sølle mennesker og sikkert meget grimmere end gina!
    håber dårlige ting sker for jer, eftersom i synes det ok at smide så meget negativitet og lort ud i verden. karma!

    gina, du er smuk og fedt du står inde for dig selv.

  38. annonym Says:

    Kære Gina.
    Jeg synes det hele er blevet meget kunstigt..
    Falske læber og det nye hår. Det virker bare så falsk det hele. Kunne bedre lide dit gamle hår!
    Jeg synes tilgengæld ikke at læberne er blevet grimme.

  39. Tara Says:

    Jeg ville aldrig formulere mig sådan, Sarah.

    hilsen “den” Tara:-)

  40. irina Says:

    Hejsa.. så skulle jeg da lige kigge ind her hos dig :-) Fed blog, jeg er blevet inspireret af.. og en smuk pige er du også :-)

    Hilsen herfra,

    Iryna

Skriv et svar

