H&M snoller fra idag.

26. marts 2010


4 Responses to “H&M snoller fra idag.”

  1. Maja Says:

    FANTASTISK

  2. Maja Says:

    FANTASTISK undertøjssæt

  3. kvindehjertet Says:

    Hej Gina
    Uh, jeg elsker det undertøj, er simpelthen nødt til selv at eje det. Men men, nu har jeg rendt Århus rundt uden spor af det… hvor har du fået fat i det henne? Særligt trusserne! Må så sætte en københavner veninde på sagen!
    / Thea

  4. ginajaqueline Says:

    Undertoejet er ikke et saet, men jeg har fundet begge dele i fields. dog tror jeg at jeg snuppede den sidste a-skaal.

    men mon ikke det kan faaes lidt over det hele stadigvak!

Skriv et svar

